نماد بدشانسی؛ بازیکنی که شش فینال متوالی را در ومبلی باخته!

نماد بدشانسی؛ بازیکنی که شش فینال متوالی را در ومبلی باخته!

پایگاه خبری فوتبالی - شکست چلسی مقابل لیورپول در فینال جام حذفی انگلیس به این معناست که میسون مونت در هر شش فینال قبلی خود در ومبلی شکست خورده است!

به گزارش فوتبالی، لیورپول با پیروزی شش بر پنج در ضربات پنالتی مقابل چلسی توانست دومین جام فصلش را کسب کند. سیمیکاس توانست با باز کردن دروازه ادوارد مندی قهرمانی لیورپول را قطعی کند و تیم توخل در فینال جام حذفی شکست خورد. میسون مونت بازیکن چلسی در هر سه فینال جام حذفی اخیر مقابل ارسنال در سال 2020، لسترسیتی 2021 و لیورپول 2022 حضور داشته و در هر سه فینال شکست خورده است. مونت با از دست دادن پنالتی خود باعث قهرمانی سرخ ها شد.

چلسی در سالهای 2020 و 2021 بخت اصلی قهرمانی بود اما دو سال پیش، دبل اوبامیانگ باعث قهرمانی توپچی ها شد که کواچیچ در آن بازی اخراج شد. سال گذشته نیز لستر با گل تیلمانس توانست اولین قهرمانی جام حذفی تاریخش را کسب کند.

از سویی چلسی در فوریه گذشته در ضربات پنالتی مقابل لیورپول شکست خورد. مونت در ضربات پنالتی آن بازی حضور نداشت چرا که در دقیقه 74 با لوکاکو تعویض شده بود. میسون البته در بازیهای ملی هم در ومبلی بدشانسی را تجربه کرده بود. او بخشی از تیم ملی انگلیس در شب شکست سه بر دو مقابل ایتالیا در ضربات پنالتی در فینال یورو بود. مونت در زمانی که در دربی کانتی حضور داشت هم در فینال پلی آف صعود به لیگ برتر در سال 2019 در ومبلی مقابل استون ویلا باخته بود و بدین ترتیب او در هر شش فینال اخیرش در ورزشگاه ومبلی باخته و این استادیوم به استادیوم منحوس وی تبدیل شده است!

4125