حربه جالب آلیسون برای جلوگیری از بازی ذهنی مندی(عکس)

حربه جالب آلیسون برای جلوگیری از بازی ذهنی مندی(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - آلیسون بکر دروازه بان برزیلی لیورپول در ضربات پنالتی بازی تیمش و چلسی در فینال جام حذفی انگلیس با حربه ای جالب جلوی بازیهای ذهنی ادوارد مندی دروازه بان حریف را گرفت.

به گزارش فوتبالی، لیورپول توانست با غلبه بر چلسی در ضربات پنالتی در ومبلی در روز شنبه دومین جام فصل خود را کسب کند. بازی در 120 دقیقه با تساوی بدون گل به اتمام رسید که آلیسون توانست ضربه پنالتی میسون مونت را مهار کند و  سیمیکاس ضربه اش را به گل تبدیل کرد تا لیورپول به قهرمانی برسد. در بازی فینال جام اتحادیه نیز لیورپول توانسته بود در ضربات پنالتی بر چلسی غلبه کند/

در ضربات پنالتی در روز شنبه، آلیسون بعد از هر ضربه پنالتی شخصا توپ را برمی داشت و آن را به بازیکنان لیورپول می داد تا مانع از آن شود که ادوارد مندی توپ را بردارد و روی ذهن بازیکنان تیم سرخپوش کار کند و حواسشان را پرت کند. ادوارد مندی در ضربات پنالتی بازی سنگال و مصر در فینال لیگ ملت های آفریقا با بازیهای ذهنی خود تمرکز بازیکنان حریف را به هم زده بود و باعث قهرمانی تیمش شده بود. در آن بازی سنگال در ضربات پنالتی با نتیجه چهار بر دو پیروز شده بود و مانه گل قهرمانی را به ثمر رسانده بود اما مندی شنبه شب نتوانست در ومبلی همین تاکتیک را پیاده کند چرا که آلیسون با هوشمندی جلوی کار وی را گرفت.

4125