زمان جشن قهرمانی استقلال؛ هفته آخر و مقابل نفت مسجدسلیمان

زمان جشن قهرمانی استقلال؛ هفته آخر و مقابل نفت مسجدسلیمان

پایگاه خبری فوتبالی- جشن قهرمانی استقلال در لیگ بیست و یکم چه زمانی برگزار می‌شود؟

به گزارش فوتبالی، با نتایجی که در بازیهای دیشب لیگ رقم خورد، قهرمانی استقلال در فصل بیست و یکم قطعی شد تا فرهاد مجیدی و شاگردانش در مسیر بازگشت از اهواز به تهران، جشن قهرمانی‌شان را استارت بزنند.

با توجه به اینکه بازی بعدی استقلال در لیگ، در تهران برگزار خواهد شد، این سوال بین استقلالی‌ها مطرح شده که آیا پنج‌شنبه و در بازی تیمشان مقابل آلومینیوم اراک، جشن قهرمانی استقلال برگزار خواهد شد یا نه؟

اطلاعات خبرنگار فوتبالی از سازمان لیگ نشان می‌دهد که این مجموعه برنامه‌ای برای دادن جام قهرمانی فصل بیست و یکم به استقلال در دیدار پنج‌شنبه این هفته ندارد و با توجه به آنکه استقلال در هفته پایانی لیگ، میزبان نفت مسجدسلیمان است، جشن قهرمانی شاگردان فرهاد مجیدی، در پایان این بازی برگزار خواهد شد.

تماشاگران می‌آیند یا نه؟

با توجه به آنکه استقلال بعد از 9 سال دوباره قهرمان لیگ برتر شده، طبیعتا طرفداران این تیم علاقه زیادی برای حضور در ورزشگاه آزادی و شرکت در جشن قهرمانی تیمشان دارند منتهی تا لحظه تنظیم این گزارش، حضور تماشاگران در هفته پایانی لیگ و حداقل بازی استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان قطعی نشده و قرار است شورای تامین به زودی درباره این موضوع، تصمیم‌گیری کند.

7655