اتفاقی که برای مسی پس از خراب کردن پنالتی مقابل رئال مادرید افتاده است

اتفاقی که برای مسی پس از خراب کردن پنالتی مقابل رئال مادرید افتاده است

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که پنالتی خراب کردن لیونل مسی مقابل رئال مادرید در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا موجب شده است تا لیونل مسی دیگر در پی اس جی پنالتی نزند.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، در بازی پاریسن ژرمن و رئال مادرید در ورزشگاه پارک دو پرنس، ضربه پنالتی پی اس جی را از دست داد و تیبو کورتوا آن را مهار کرد. شاید اگر مسی آن پنالتی را به گل تبدیل می کرد روند اتفاقات در لیگ قهرمانان اروپا کاملا به شکل دیگری رقم می خورد.

شب گذشته پی اس جی در خانه حریف به مصاف مون پلیه رفت و این بازی را با نتیجه 4 بر 0 به سود خود به پایان برد. مسی در این بازی دو گل زد و تا آستانه هت‌تریک کردن پیش رفت. در دقیقه 60 پی اس جی صاحب یک ضربه پنالتی شد اما به جای اینکه مسی آن را بزند و هت تریک کند، کیلیان امباپه این ضربه را زد و آن را به گل تبدیل کرد. این اتفاق که پنالتی را بازیکنی غیر از مسی بزند، در هفته های گذشته هم رخ داده است.

در واقع آخرین باری که مسی برای پی اس جی پشت ضربه پنالتی قرار گرفت، در بازی مقابل رئال مادرید بود و پس از آن دیگر هرگز فوق ستاره آرژانتینی در پی اس جی پنالتی نزده است.

1470