ناگلزمان به‌دنبال تغییر رهبر تیمش با اسم رمز کیمیش!

ناگلزمان به‌دنبال تغییر رهبر تیمش با اسم رمز کیمیش!

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می‌رسد که سرمربی باواریایی‌ها به دنبال تغییر نسل رهبران سنتی بایرن مونیخ باشد و در این بین، یاشوا کیمیش نقش اصلی را بر عهده خواهد گرفت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از شبکه Sport1، یاشوا کیمیش و نه توماس مولر، روبرت لواندوفسکی یا مانوئل نویر به اولین نقطه تماس سرمربی در تیم تبدیل شده است. از کیمیش به عنوان بازوی یولیان ناگلزمان در زمین یاد می‌شود و این دو نفر در میان باواریایی‌ها به خوبی یکدیگر را درک می‌کنند. یولیان ناگلزمان از این که یاشوا کیمیش به ساختار تیم توجه می‌کند و به دنبال یادگیری است، قدردانی می‌کند.

یاشوا کیمیش نیز طرفدار تفکرات و تنوع تاکنیکی یولیان ناگلزمان می‌باشد هر چند اگر سیستم‌های سرمربی جوان و آلمانی مونیخی‌ها به خصوص در نیم فصل دوم باعث نارضایتی برخی بازیکنان (مانند رابرت لواندوفسکی) شده باشد.

گزارش شده که یاشوا کیمیش نقش رهبری را به خوبی در رختکن بر عهده می‌گیرد و با بازیکنان فرانسوی باشگاه بایرن مونیخ ارتباط خوبی برقرار کرده و هم‌چنین به بازیکنان جوان آکادمی تیمش نیز کمک می‌کند. این بازیکن از همان ابتدا به پل وانر و گابریل ویدوویچ کمک کرد و آن‌ها را راهنمایی نمود. به نظر می‌رسد که یاشوا کیمیش کاملا متعهد به موفقیت هر چه بیشتر و تیمی بایرن مونیخ است.

9404