برنامه ویژه هواداران افراطی میلان در سن‌سیرو برای بازی امروز با آتالانتا

برنامه ویژه هواداران افراطی میلان در سن‌سیرو برای بازی امروز با آتالانتا

پایگاه خبری فوتبالی - مطابق با آخرین گزارشات و اطلاعات منتشر شده توسط منابع و نشریات مختلف ایتالیایی، کوروا سود یا همان گروه هواداران افراطی برنامه‌ریزی تیفو ی ویژه برای دیدار سرنوشت‌ساز میلان برابر آتالانتا که قرار است عصر روز یک‌شنبه برگزار شود، تدارک دیده‌اند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه میلان نیوز ایتالیا، در چهارچوب رقابت‌های لیگ سری آ ایتالیا، دیدار میلان برابر آتالانتا در روز یک‌شنبه عصر برگزار خواهد شد و با توجه به فروش تمام بلیت‌های این مسابقه خانگی برای میلانی‌ها، انتظار می‌رود که یک اتمسفر فوق‌العاده در استادیوم سن‌سیروی شهر میلان را شاهد باشیم.

اما همه این‌ها در شرایطی است که کوروا سود میلان یا همان جمعیت هواداران افراطی این باشگاه ایتالیایی که در ایتالیا به گروهی از این دسته از هواداران تیم‌های فوتبال حتی تیم ملی ایتالیا 'تیفوسی' نیز گفته می‌شود، قصد دارند که کار خاص و ویژه‌ای برای حمایت و تشویق میلان در مسابقه با میهمانش آتالانتا انجام بدهند.

روسونری تنها چهار امتیاز (صرف‌نظر از نتایج اینتر در دو بازی پایانی) از دو مسابقه پایان فصل جاری خود نیاز دارد تا قهرمانی خود را در رقابت‌های فصل جاری سری آ ایتالیا مسجل کند و دیدار یک‌شنبه شب مقابل آتالانتا، آخرین مسابقه خانگی روسونری در رقابت‌های فصل جاری سری آ ایتالیا در ورزشگاه سن‌سیروی شهر میلان نیز محسوب می‌شود.

بر اساس این گزارش از خبرنگار میلان نیوز ایتالیا، کوروا سود میلان قصد دارد تا در استادیوم سن سیروی شهر میلان یک تیفوی ویژه (حرکت هماهنگ شده هواداران بر روی سکوها) را برنامه‌ریزی کنند که بدون تردید، یک منظره بسیار دیدنی را برای هواداران و تماشاگران حاضر در ورزشگاه جوزپه مه‌آتزا یا همان سن سیروی شهر میلان و هم‌چنین تماشاگران و بینندگانی که از طریق گیرنده‌های تلویزیونی خود در خانه شاهد این رقابت حساس خواهند بود، پدید خواهد آورد.

به عبارت دیگر، روسونری در این دیدار حساس و سرنوشت‌ساز خانگی خود بهترین حمایت را از سوی هواداران میلانی خواهد داشت و فشار آن‌ها برای به دست آوردن حداقل یک نتیجه تساوی برابر حریف و میهمان میلانی‌ها یعنی تیم آتالانتا برگامو با شدت زیادی وجود خواهد داشت.

9404