انتقاد تند اسطوره از وینگر مونیخی‌ها: از فروش او تعجب نمی‌کنم!

انتقاد تند اسطوره از وینگر مونیخی‌ها: از فروش او تعجب نمی‌کنم!

پایگاه خبری فوتبالی - اسطوره سابق بایرن مونیخی‌ها به انتقاد از عملکرد وینگر ملی‌پوش و آلمانی این تیم در نیم فصل دوم مسابقات بوندسلیگا پرداخت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی، بایرن مونیخ که توانسته عنوان قهرمانی رقابت‌های بوندسلیگا را در فصل جاری فوتبال آلمان نیز کسب کند، در هفته‌های پایانی این مسابقات نتایج جالب توجهی به دست نیاورده است. در این بین، جدای از یولیان ناگلزمان و کادر مربی‌گری، برخی از بازیکنان نظیر لروی سانه هم به علت عملکرد ضعیف در برهه پایانی رقابت‌های فصل جاری مورد انتقاد کارشناسان قرار گرفته‌اند.

لوتار ماتئوس یکی از منتقدین سفت و سخت لروی سانه است که حتی فروش او را اقدامی تعجب‌برانگیز از سوی مقامات باشگاه مونیخی نمی‌داند و می‌گوید: "در حال حاضر نمی‌توان از سانه راضی بود. نیم فصل اول خیلی خوشحال شدم که سانه بالاخره به فرم خوبش بازگشت و گل‌ها و پاس گل‌های فراوانی ثبت نمود؛ اما اکنون متأسفانه او هفته‌هاست به حالت اولیه خود بازگشته و شما نمی‌دانید واقعا چه اتفاقی برای او افتاده است. با این وضعیت، من از فروش سانه هم شگفت‌زده نمی‌شوم!"

لوتار ماتئوس در مورد زوج لروی سانه یعنی سرژ گنبری که قرارداد او هم با بایرنی‌ها در سال 2023 میلادی به اتمام خواهد رسید و خبری هم از تمدید این قرارداد شنیده نمی‌شود، گفت: "گنبری از نظر من عملکردهای منظم‌تر و بهتری دارد. من هر دو بازیکن را خیلی دوست دارم اما مطمئن نیستم که هر دوی آن‌ها را برای مدت طولانی‌تری در مونیخ ببینیم."

9404