واکنش توخل و کلوپ به نتیجه فینال جام حذفی فوتبال انگلیس

واکنش توخل و کلوپ به نتیجه فینال جام حذفی فوتبال انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربیان آلمانی آبی‌های لندنی و قرمزهای آنفیلد در کنفرانس مطبوعاتی بعد از فینال جام حذفی انگلستان شرکت کردند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های انگلیسی، توماس توخل پس از شکست در ضربات پنالتی در فینال جام حذفی فوتبال انگلستان با خبرنگاران رسانه‌ها صحبت‌هایی را مطرح کرد که مهم‌ترین آن‌ها را در ادامه می‌خوانید:

"هم‌چون فینال لیگ کاپ حسرتی در کار نیست. من به تیم گفتم که به آن‌ها افتخار می‌کنم. من قبل از بازی هم به شدت به آن‌ها افتخار می‌کردم و از آن‌ها رضایت داشتم. ما مطمئن بودیم که می‌توانیم رقابت کرده و کار را برای لیورپول بسیار سخت کنیم. ما یک بار دیگر این کار را انجام دادیم."

"طی پانزده دقیقه ابتدایی با مشکل مواجه شدیم ولی در ادامه عالی بودیم. حالا برای دویست و چهل دقیقه در فینال مقابل تیمی که شاید خطرناک‌ترین خط حمله دنیا را داشته باشد، به تساوی بدون گل رسیدیم. ما به شایستگی فرصت‌های زیادی ساختیم؛ همان طور که حریف هم شایسته فرصت‌هایی که ساخته بود. در نهایت باز هم در ضربات پنالتی شکست خوردیم. طبیعتا ناراحت هستیم ولی در عین حال، احساس غرور می‌کنیم چون هر آن‌چه داشتیم را درون زمین گذاشتیم."

"من مطمئن بودم که در این بازی می‌توانیم برنده شویم. من قبل و در حین بازی مطمئن بودم که روند کار به سود ماست و این اطمینان را تا دقیقه آخر داشتم؛ متاسفانه تصورم درست نبود. باید این شکست را هضم کنیم و به راه‌مان ادامه بدهیم. در دنیای ورزش این مسائل وجود دارد."

هم‌چنین یورگن کلوپ نیز پس از کسب پیروزی مقابل چلسی و قهرمانی اف ای کاپ با ليورپول، با خبرنگاران رسانه‌ها صحبت‌هایی را مطرح کرد که مهم‌ترین آن‌ها را در ادامه می‌خوانید:

"فوق‌العاده بود. آن‌قدر همه چیز متکی به جزییات بود که هم‌چون فینال لیگ کاپ، آن‌ها هم می‌توانستند شایسته پیروزی باشند. من بیشترین حد از افتخار را نسبت به بازیکنانم، میزان تلاش‌شان و میزان جنگندگی‌شان دارم."

"چلسی فوق‌العاده بازی کرد ولی در نهایت، یک تیم باید برنده می‌شد و آن تیم، ما بودیم. من واقعا حال چلسی را درک می‌کنم. برای دومین بار یک‌صد و بیست دقیقه رقابت کردند و چیزی نصیب‌شان نشد؛ پذیرفتن این موضوع اصلا آسان نیست."

"برای خودمان خیلی خوشحالم. ما ذهنیت غول‌آسایی داریم ولی تیم آبی‌پوش هم از چنین ذهنیتی برخوردار بود. فقط یک پنالتی، تفاوت را رقم زد."

9404