سورپرایز پیولی برای آتالانتا؛ احتمال حضور ستاره آفریقایی در ترکیب میلان

سورپرایز پیولی برای آتالانتا؛ احتمال حضور ستاره آفریقایی در ترکیب میلان

پایگاه خبری فوتبالی - رسانه‌های ایتالیایی در آستانه دیدار حساس یکشنبه شب میلان برابر آتالانتا به گمانه‌زنی‌ برای حدس ترکیب احتمالی روسونری در این بازی پرداخته‌اند و گفته می‌شود که بن ناصر از ابتدا در ترکیب خواهد بود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت چاپ میلان، پسران استفانو پیولی یکشنبه عصر در آخرین دیدار خانگی خود در رقابت‌های فصل جاری سری آ ایتالیا در استادیوم سن سیرو در شهر میلان که تمام بلیت‌های آن به فروش رفته است، میزبان آتالانتا خواهند بود؛ دیداری که می‌تواند به منزله‌ تایید قهرمانی روسونری در رقابت‌های فصل جاری سری آ ایتالیا باشد.

در دیدار میلان برابر هلاس ورونا شاهد بودیم که استفانو پیولی از راده کرونیچ در پشت سر اولیویه ژیرو استفاده کرد و فرانک کسیه به یک خط عقب‌تر به عنوان زوج ساندرو تونالی در میانه میدان و پست هافبک دفاعی منتقل شد.

با توجه به این که نیاز به قدرت دفاعی بیشتر در برابر حملات و ضد حملات تیم خطرناک آتالانتا وجود دارد، اسماعیل بن ناصر از ابتدا در کنار ساندرو تونالی کار خود را آغاز خواهد کرد و فرانک کسیه به یک خط جلوتر منتقل می‌شود.

در صورتی که میلان موفق به کسب هر سه امتیاز این مسابقه خانگی برابر آتالانتا شود و اینتر به هر نحو موفق به شکست کالیاری در خارج از خانه نشود، رسیدن روسونری به اسکودتو در رقابت‌های فصل جاری سری آ ایتالیا قطعی خواهد شد.

ترکیب احتمالی میلان برای مسابقه خانگی برابر آتالانتا در سیستم 1-3-2-4:

مایک ماینان، داویده کالابریا، پیر کالولو، توموری، تئو هرناندز، اسماعیل بن ناصر، ساندرو تونالی، الکسی سلماکر، فرانک کسیه، رافائل لیائو، اولیویه ژیرو

9404