واکنش پیولی به احتمال انجام آخرین بازی خانگی زلاتان برای میلان مقابل آتالانتا

واکنش پیولی به احتمال انجام آخرین بازی خانگی زلاتان برای میلان مقابل آتالانتا

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی ایتالیایی روسونری در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با آتالانتا شرکت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های ایتالیایی، استفانو پیولی با شرکت در کنفرانس خبری پیش از دیدار یکشنبه عصر برابر آتالانتا به سوالات مختلف خبرنگاران پاسخ داد که صحبت‌های او را در ادامه می‌خوانید:

آیا ماجراجویی خودتان در میلان شما را به یاد ایتالیا در مسابقات یورو می‌اندازد؟

"فکر می‌کنم باید کمی به عقب‌تر برویم. ما از موانع بسیار دشواری عبور کردیم و دیدار فردا نیز دشوار خواهد بود. پس از آن یکی از بهترین بازی‌های خارج از خانه را در پیش روی داریم و آتالانتا ما را مجبور خواهد کرد تا بهترین فوتبال خودمان را ارائه بدهیم."

حضور حداکثری هواداران برای آخرین دیدار خانگی فصل؟

"داشتن ورزشگاهی پر از هواداران روسونری برای این دیدار انگیزه و انرژی بیشتری به ما می‌دهد. می‌دانیم که هوادارانمان چقدر خوب از ما حمایت می‌کنند. طی چند روز گذشته تیمم را بسیار جدی و با دقت دیدم."

در رابطه با دیدار با آتالانتا و بسته شدن احتمالی یک چرخش (اشاره به شروع اوج میلان پس از شکست پنج هیچ)؟

"کاملا به این باور رسیده‌ام که شکست وحشتناک پنج هیچ برابر آتالانتا باعث شد تا ما چیزهای زیادی را متوجه شویم، اما فکر نمی‌کنم که ما در این بازی یک چرخش را بسته خواهیم کرد. در این مسابقه تنها یک بازی مهم در پیش روی داریم و نباید ذهنیت خودمان را تغییر بدهیم. در دور رفت برابر یک حریف قدرتمند بازی بسیار خوبی انجام دادیم و همین‌طور در این مسابقه نیز یک بازی عالی در پیش روی داریم. در این بازی انتظارات متفاوتی از آتالانتا و گاسپرینی دارم و نمی‌دانیم که چه کسی بازی خواهد کرد."

آیا این بازی آخرین رقص ایبرا با شیطان برای روسونری است؟

"نه، این‌طور فکر نمی‌کنم. دو بازی برای انجام دادن وجود دارد. آخرین بازی ایبرا در سن سیرو؟ امیدوارم این‌طور نباشد، او یک قهرمان با حرف C بزرگ است. (اشاره به حرف نخست قهرمان). من تنها به تاثیرات فنی ابراهیموویچ اشاره نمی‌کنم و برای او احترام بی اندازه‌ای قائل هستم. امیدوارم که این فصل پایان زلاتان نباشد اما او به اندازه‌ای باهوش است که آینده‌اش را مشخص کند."

در رابطه با ربیچ؟

"آنته بازیکن بسیار با کیفیت و مهمی است. او امسال مشکلات زیادی داشته اما در حال حاضر خوب است و بازیکن مهمی برای ما محسوب می‌شود."

چرا میلان در خارج از خانه آتالانتا را شکست می‌دهد اما در خانه نه؟

"پاسخ به این سوال سخت است. اگر یک تیم وجود داشته باشد که در خانه و خارج از خانه نوع بازی کردنش تغییر نمی‌کند، آن تیم آتالانتاست. بعضی اوقات فوتبال بسیار عجیب است، کافی است به نتایج امسال آتالانتا نگاه کنید. این بازی، دیداری خواهد بود بین دو تیم که می‌خواهند حمله کنند و با شدت و کیفیت تفاوت را رقم بزنند."

دیدار اینتر برابر کالیاری در خطر سقوط؟

"اهمیتی نمی‌دهم و به این فکر نمی‌کنم که اینتر چه کاری می‌تواند انجام بدهد. ما نیاز به انگیزه‌های دیگری نداریم چرا که ما پیش از این به بهترین فرم خود از این نظر رسیده‌ایم."

آیا پیولی مرد مناسب و درستی برای میلان است؟

"زمانی که همه چیز خوب کار می‌کند، به این دلیل است که تمام اعضای یک باشگاه در یک مسیر حرکت می‌کنند و باید به همین شکل ادامه بدهیم."

از نزدیک بودن احتمال انتقال رالف رانگنیک تا تمدید قراردادتان پیش از دیدار با ساسولو؟

"بسیار خوشحال بودم و همیشه اعتقاد زیادی به بازیکنانم داشتم."

در رابطه با مشکلات میلان در ضربات کرنر؟

"فکر می‌کنم می‌توانیم از این نظر بهتر باشیم و راه حل‌های زیادی را امتحان می‌کنیم اما نتوانسته‌ایم خروجی مورد نظر را داشته باشیم. امیدوارم که این بازی بهتر عمل کنیم."

این هفته برای تونالی چطور گذشت؟

"مثل دیگر هم‌تیمی هایش، با دقت و در دسترس بودن برای تیم."

9404