صحبت‌های کلوپ پس از قهرمانی در جام حذفی

صحبت‌های کلوپ پس از قهرمانی در جام حذفی

پایگاه خبری فوتبالی - یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول به تمجید از عملکرد شاگردانش در دیدار مقابل چلسی پرداخت و همچنین اذعان کرد که خراب کردن پنالتی توسط سادیو مانه تقصیر او بوده است. 

به گزاراش فوتبالی، شنبه شب تیم‌های لیورپول و چلسی از چهارچوب فینال جام حذفی انگلیس در ورزشگاه ومبلی مقابل هم صف آرایی کردند. این دیدار در 120 دقیقه با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید تا ضربات پنالتی قهرمان را مشخص کند و در آن جا قرمزها موفق شدند با نتیجه شش بر پنج به پیروزی برسند و دومین قهرمانی خود را در این فصل جشن بگیرند. 

به نقل از سایت گل، کلوپ پس از کسب قهرمانی به خبرنگاران گفت: "کاری که ما کردیم فوق العاده و مثال نزدنی بود. بی نظیر و باورنکردنی. این شصتمین بازی ما در این فصل بسیار بسیار فشرده بود و توانستیم چنین نمایشی در زمین ارائه دهیم. واقعا فوق العاده بود. من خیلی به چلسی احترام می‌گذارم، اما باید بگویم عجب تیمی داریم. چه عملکرد خوبی ارائه دادیم. می‌دانیم که ضربات پنالتی شانسی است، اما دوباره موفق شدیم."

"در خراب کردن پنالتی مانه مقصر من بودم. زیرا به او گفتم که دروازه‌بان تو را به خوبی می‌شناسد، پس به طریق دیگر پنالتی‌ات را بزن. نباید اصلا چنین کاری می‌کردم."

4416