برد بی‌دردسر پاریسن ژرمن با دبل مسی

برد بی‌دردسر پاریسن ژرمن با دبل مسی

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته سی و هفتم از رقابت های لوشامپیونه فرانسه، پاریسن ژرمن و مون پلیه به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی را پی اس جی با نتیجه 4 بر 0 به سود خود به پایان برد و هر سه امتیاز این بازی را به دست آورد.

به گزارش فوتبالی، پی اس جی که از هفته ها قبل قهرمانی خود را در رقابت های لوشامپیونه فرانسه قطعی کرده است، اکنون در دیدار هایی تشریفاتی به میدان می رود و موفق شد در این بازی خارج از خانه که در ورزشگاه تیم مون پلیه برگزار می شد، با نتیجه 4 بر 0 این تیم را شکست دهد.

لیونل مسی در این بازی عملکرد خوبی داشت و موفق شد دو گل در دقایق 6 و 20 به ثمر برساند. هر دو گل لیونل مسی روی پاس گل های کیلیان امباپه به ثمر رسید. دی ماریا گل سوم پی اس جی را در دقیقه 26 به ثمر رساند و امباپه هم گل چهارم پی اس جی را در دقیقه 60 از روی نقطه پنالتی زد تا بدین ترتیب پی اس جی یک برد بی دردسر مقابل حریف خود داشته باشد.

این فصل رو به اتمام است و باید دید که عملکرد پی اس جی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی چگونه خواهد بود و در نهایت در فصل جدید پاریسی ها چه نتایجی به دست خواهند آورد چرا که در این فصل تنها به قهرمانی در لوشامپیونه بسنده کردند.

1470