تکرار صحنه فینال لیگ قهرمانان 2018 برای صلاح در فینال جام حذفی(عکس)

تکرار صحنه فینال لیگ قهرمانان 2018 برای صلاح در فینال جام حذفی(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - محمد صلاح در فینال جام حذفی انگلیس در بازی مقابل چلسی در همان نیمه اول دچار مصدومیت شد و مجبور شد زمین مسابقه را ترک کند و دیگر نتوانست تیمش را همراهی کند.

به گزارش فوتبالی، محمد صلاح در دقیقه 33 با دیوگو ژوتا تعویض شد. بازی لیورپول مقابل چلسی 120 دقیقه طول کشید و در ضربات پنالتی هم دیوگو ژوتا پنالتی خود را برای لیورپول به گل تبدیل کرد. محمد صلاح در دقیقه 33 با مصدومیت مواجه شد و یورگن کلوپ مجبور شد او را تعویض کند و اکنون باید دید که شرایط برای او به چه شکل پیش خواهد رفت و اوضاع مصدومیت او چگونه خواهد بود. صلاح هنگام تعویض در آغوش یورگن کلوپ قرار گرفت.

در فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال 2018 و در بازی لیورپول مقابل رئال مادرید هم محمد صلاح در دقیقه ای مشابه یعنی در دقیقه 31 دچار مصدومیت شد و سرخیو راموس آن خطای معروف را روی او انجام داد که منجر به مصدومیت دست محمد صلاح و تعویض او شد. صلاح در آن بازی هم هنگام تعویض در آغوش یورگن کلوپ قرار گرفت. صحنه ای که اکنون پس از گذشت 4 سال دوباره تکرار شد. جالب اینکه لیورپول بار دیگر در فینال لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف رئال مادرید برود.

1470