سرمربی نساجی: با استرس بازی را شروع کردیم/ تساوی مقابل نفت مسجد سلیمان عادلانه بود

سرمربی نساجی: با استرس بازی را شروع کردیم/ تساوی مقابل نفت مسجد سلیمان عادلانه بود

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی تیم نساجی گفت: دیر به ورزشگاه رسیدیم و با استرس بازی را شروع کردیم.

به گزارش فوتبالی، اسماعیل اسماعیلی پس از تساوی یک بر یک دیدار نفت مسجد سلیمان و نساجی اظهار داشت: پس از اتفاقاتی که برای تیم ما رخ داد، شرایط ویژه ای داشتیم. بعد از آن جریانات آمدن ما به شهر خوب مسجد سلیمان و رسیدن به این بازی دچار تاخیر شد. دیر به ورزشگاه رسیدیم و با استرس بازی را شروع کردیم. با توجه به اینکه در هفته گذشته فقط یک جلسه تمرین کردیم، با این وضعیت پا را به زمین گذاشتیم.

وی افزود: تیم ما احتساب دیدارهای جام حذفی، 31 بازی با یک سیستم بازی کرد اما امروز به دلیل داشته‌های خود تغییر سیستم دادیم. با توجه به اتفاقات هفته گذشته که برای ما افتاد، در شروع مسابقه 3-2 موقعیت خوب به تیم نفت مسجد سلیمان دادیم که علیرضا حقیقی امروز مثل گذشته خوب کار کرد. بعد از آن صحنه‌ها بچه‌ها خوب کار کردند و در همان نیمه اول 3-2 موقعیت خوب داشتیم که یکی از آنها تبدیل به گل شد. 

سرمربی نساجی عنوان کرد: نیمه اول را با موفقیت پشت سر گذاشتیم. در نیمه دوم هم با توجه به تغییراتی که انجام دادیم، سعی کردیم با فرستادن نیروهای تهاجمی بازی را به دست بگیریم. در نهایت بازی با نتیجه یک بر یک تمام شد که البته این نتیجه عادلانه بود. اگر مقداری در دقایق آخر باهوش بودیم، آن گل را نمی‌خوردیم. امیدوارم بچه‌ها به خودشان بیایند و استراحت بیشتری داشته باشند تا در بازی‌های بعدی موفق به زمین بیاییم.

1470