لیورپول قهرمان جام حذفی انگلیس؛ مردان کلوپ در پنالتی‌ها مچ شاگردان توخل را خواباندند

لیورپول قهرمان جام حذفی انگلیس؛ مردان کلوپ در پنالتی‌ها مچ شاگردان توخل را خواباندند

پایگاه خبری فوتبالی - در فینال رقابت های جام حذفی انگلیس، لیورپول و چلسی در ورزشگاه ومبلی لندن به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با برتری لیورپول در ضربات پنالتی خاتمه یافت و لیورپول موفق شد جام حذفی انگلیس را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، در این بازی که در طول 90 دقیقه به طور کلی چلسی عملکرد بهتری داشت و چند بار هم تا آستانه گلزنی پیش رفت اما در نهایت موفق نشد دروازه لیورپول را باز کند و بازی به وقت های اضافه کشیده شد. در وقت های اضافه هم تلاش های دو تیم بی ثمر بود تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود. در ضربات پنالتی این لیورپول بود که موفق شد با نتیجه 6 بر 5 چلسی را شکست دهد و جام را به دست بیاورد. برای چلسی آزپیلیکوئتا و میسون مونت پنالتی ها را از دست دادند و سادیو مانه هم یک پنالتی برای لیورپول از دست داد.

بدین ترتیب مردان کلوپ موفق شدند در ضربات پنالتی مچ شاگردان توخل را بخوابانند و اکنون یورگن کلوپ به همراه لیورپول به تمام افتخارات دست یافته است و دیگر جامی نمانده که او حداقل یک بار در لیورپول آن را فتح نکرده باشد. باید دید که عملکرد لیورپول در ادامه لیگ برتر انگلیس و فینال لیگ قهرمانان اروپا چگونه خواهد بود.

خلاصه بازی لیورپول - چلسی

1470