طرح/ تکرار زوج لواندوفسکی و اوبامیانگ در بارسلونا؟

طرح/ تکرار زوج لواندوفسکی و اوبامیانگ در بارسلونا؟

پایگاه خبری فوتبالی - در این روز ها حرف و حدیث های زیادی پیرامون انتقال احتمالی روبرت لواندوفسکی به بارسلونا شنیده می شود چرا که خود روبرت لواندوفسکی گفته است که قصد ندارد فصل آینده را در بایرن مونیخ بماند و همین قضیه گمانه‌زنی ها را پیرامون مقصد بعدی اش افزایش داده است.

به گزارش فوتبالی، حسن سالیحمیدژیچ مدیر ورزشی بایرن مونیخ اعلام کرده است که روبرت لواندوفسکی قصد ترک این تیم را دارد. حمیدژیچ در این باره توضیح داد:" با لواندوفسکی صحبت کردم. در طول مکالمه به من اطلاع داد که پیشنهاد تمدید قرارداد با ما را نمی پذیرد و دوست دارد که باشگاه را ترک کند."

از سویی برخی از رسانه های نزدیک به باشگاه بارسلونا مثل موندو دپورتیوو اطلاع داده اند که بارسلونا می خواهد وارد رقابت بر سر جذب روبرت لواندوفسکی شود. احتمالا پی اس جی و منچستر یونایتد رقبای بارسلونا در راه جذب لواندوفسکی باشند.

در صورت آمدن لواندوفسکی به بارسلونا، او به همراه پیر امریک اوبامیانگ تشکیل زوج خط حمله آبی و اناری ها را خواهد داد. آن ها در دورتموند با هم این زوج را تشکیل داده بودند و در نهایت با جدایی لواندوفسکی در تابستان 2014 از دورتموند این زوج از هم پاشید و اکنون دوباره ممکن است تشکیل شود.

1470