مجیدی: استقلال نشان داد لیاقت قهرمانی دارد/ به شاگردانم گفتم از 4 بازی 12 امتیاز می‌خواهم

مجیدی: استقلال نشان داد لیاقت قهرمانی دارد/ به شاگردانم گفتم از 4 بازی 12 امتیاز می‌خواهم

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی استقلال گفت: با پیروزی مقابل فولاد بازیکنانم نشان دادند لیاقت قهرمانی دارند.

به گزارش فوتبالی، فرهاد مجیدی پس از پیروزی 2 بر یک استقلال مقابل فولاد در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: به بازیکنانم خسته نباشید می گویم که نشان دادند لیاقت قهرمانی دارند. در موفقیت‌هایی که کسب کردیم بازیکنان سهم زیادی دارند. در نیمه اول و دوم تیم برتر میدان بودیم. بازی بسیار سختی بود، اما موفق شدیم که پیروز شویم.

وی ادامه داد: ما کاری به بازی پرسپولیس و سپاهان نداریم و با کسب 3 امتیاز در بازی بعدی قهرمانی خود را مسجل خواهیم کرد. هنوز 100درصد قهرمان نشده‌ایم. به شاگردانم گفتم که از 4 بازی آینده 12 امتیاز می‌خواهم. اگر قهرمان هم شویم در بازی‌های آینده باید با تمام قوا حاضر شویم.

سرمربی تیم استقلال خاطرنشان کرد: از ابتدای فصل خرید‌هایی که کردیم بر اساس سیستم بازی‌مان بود. حردانی یکی از بهترین‌های پست خودش است و از باشگاه تشکر می‌کنم که این خرید را انجام داد. چون دو بازیکن خوب ما‌ن را از ما جدا کردند که دلم خیلی برای آنها تنگ شده مجبور شدیم رافائل را بیاوریم. امیدوارم اگر قهرمان شدیم سیاوش و محمد هم حتماً در جشن قهرمانی باشند، چون سهم زیادی در این موفقیت دارند.

مجیدی درمورد غیبت استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، گفت: نمی‌دانم چرا خیلی‌ها به غیبت استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا نمی‌پردازند. خیلی موضوع مهمی است. ما خیلی روی این بازی‌ها حساب کرده بودیم. انشاءالله با مدیریت باشگاه و فدراسیون هفته آینده این مشکل حل شود و سرخابی‌ها بتوانند در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کنند.

وی افزود: اطلاعات فنی برای حذف تیم‌ها را نمی‌دانم. افرادی که اطلاعات کافی دارند باید صحبت کنند. خیلی از تیم‌هایی که با تیم‌های ایرانی قابل مقایسه نیستند در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشتند، اما استقلال و پرسپولیس این شرایط را تجربه نکردند.

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: تنها قهرمانی استقلال برای من مهم است و دنبال رکورد و نباختن نیستم. افتخار می‌کنم به شاگردانم که این رکورد را ثبت کردند، اما هدف من قهرمان است. جذابیت فوتبال به همین است که حردانی در دقیقه 90 بازی با نساجی توپ را به تیر دروازه می‌زند و توپ گل نمی‌شود، اما امروز اینگونه گلزنی می‌کند.

مجیدی در تمجید از شرایط باشگاه فولاد، عنوان کرد: بابت ساختار باشگاه فولاد باید به مسئولان استان تبریک بگویم. برای این تیم در ادامه مسابقات آسیایی آرزوی موفقیت می‌کنم. 

وی درمورد سطح مسابقات امسال، اظهار داشت: تیم‌های خوب امسال زیاد بودند. مس و پرسپولیس و فولاد و سپاهان تیم‌های خوبی بودند. فکر می‌کنم سطح مسابقات امسال بالاتر از سال‌های گذشته بود.

سرمربی استقلال درخصوص عدم استفاده از آمانوف در این بازی، تصریح کرد: آمانوف بازیکن خیلی خوبی است و در آینده خواهید دید که چه شرایطی دارد. در ماه رمضان روزه می‌گرفت و به همین دلیل از نظر بدنی کمی دچار افت شده بود. در این بازی از ناحیه زانو کمی احساس درد داشت و ترجیح دادیم که به وی استراحت بدهیم، اما در بازی های بعدی می‌تواند برای استقلال بازی کند و می‌بینید که چه کیفیتی دارد. 

مجیدی گفت: ژستد می‌خواست با ما به اهواز بیاید و پرسید که شرایط اهواز چگونه است که من به وی گفتم آنجا خانه دوم استقلال است. از همه تماشاگران تشکر می‌کنم و امیدوارم با قهرمانی که کسب می‌کنیم بتوانیم دل آنها را شاد کنیم.

1470