کنایه رونالدینیو به پی‌اس‌جی: بدترین‌های دنیا را می‌خواهید؟

کنایه رونالدینیو به پی‌اس‌جی: بدترین‌های دنیا را می‌خواهید؟

پایگاه خبری فوتبالی - رونالدینیو ستاره سابق فوتبال برزیل با حضور در پی اس جی به فوتبال اروپا وارد شد و به همین خاطر شرایط باشگاه فرانسوی را با دقت دنبال می کند.

به گزارش فوتبالی، رونالدینیو مصاحبه ای با رادیو مونته کارلو داشته و از سیاست مدیران قطری پی اس جی ابراز دلخواری کرده است و گفته است که درک نمی کند که چرا پی اس جی با وجود داشتن این همه ستاره همچنان به دنبال تغییرات در بازیکنانش است.

رونالدینیو در مورد شرایط پی اس جی گفت:" درک می کنم که وقتی که پی اس جی این همه بازیکن بزرگ دارد، چرا باز هم می خواهد همه چیز را عوض کند؟ آیا دوست دارند که بدترین بازیکنان دنیا را داشته باشند؟ (می خندد). باید صبر داشته باشند تا بازیکنانشان فرم بازی تیم را درک کنند و به تدریج نتیجه می گیرند. وقتی هماهنگی ایجاد شود، همه چیز راحت تر پیش خواهد رفت."

وی در مورد آینده امباپه مهاجم مورد نظر رئال هم صحبت کرد:" هیچ توصیه ای ندارم. او را خیلی دوست دارم. مهم این است که خوشحال باشد. بقیه چیزها به شکل عادی حل می شود. به بهترین بازیکن دنیا تبدیل خواهد شد. بقیه مسائل به این بستگی دارد که خودش کجا بخواهد بازی کند و چه کاری بخواهد انجام بدهد. نیمار؟ او هم یکی از بهترین های دنیاست. امسال چند مصدومیت داشته است. وقتی 100 درصد آماده باشد، بازییکن واقعا خاصی برای تیم است. نیمار، دی ماریا، مسی و ... بهترین های دنیا کنار هم هستند. اگر مدیران پی اس جی از آنها راضی نیستند، پس می خواهند با چه افرادی بازی کنند؟"

4125