پیشنهاد 10 میلیون یورویی بارسلونا برای هم‌بازی کریستیانو رونالدو

پیشنهاد 10 میلیون یورویی بارسلونا برای هم‌بازی کریستیانو رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی- هم‌بازی 28 ساله کریستیانو رونالدو در تیم ملی پرتغال، گزینه بارسلونا برای جایگزینی ژوردی آلبا در بارسلونا شده‌است.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا برای جذب یک مدافع چپ جدید در حال بررسی بازار نقل و انتقالات است. کاتالان‌ها به دنبال یافتن جانشینی طولانی مدت برای ژوردی آلبای کهنه‌کار هستند. این بازیکن 33 ساله در آخرین سال‌های دوران حرفه‌ای خود قرار دارد و نمی‌تواند مانند گذشته کیفیت بالای خود را در تمام فصل حفظ کند.

طبق گزارش موندو دپورتیوو، به بارسلونا پیشنهاد شده است تا رافائل گوئریرو، مدافع چپ بروسیادورتموند را در تابستان امسال به خدمت بگیرد. قرارداد فعلی ملی پوش پرتغالی با باشگاه آلمانی در تابستان 2023 به پایان می رسد.

به این ترتیب، دورتموند مشتاق است تا پیش از اتمام قراردادش با دریافت مبلغی او را به‌فروش برساند. او می‌تواند با قیمتی حدود 8 تا 10 میلیون یورو در دسترس باشد. گوئریرو در 27 بازی تمامی رقابت‌ها برای تیم مارکو رُز تا اینجای فصل، 5 گل به ثمر رسانده و 4 پاس گل داده‌است. زنبورها در این فصل رتبه دوم بوندسلیگا را کسب کردند.

گوئریرو در جام جهانی 2022 قطر یکی از بازیکنان احتمالی تیم ملی پرتغال خواهد بود و می‌تواند یکی از هم‌بازیان کریستیانو رونالدو در آخرین جام جهانی احتمالی فوق‌ستاره 37 ساله منچستریونایتد باشد.

9719