کنایه آنچلوتی به سفر پرحاشیه امباپه به مادرید

کنایه آنچلوتی به سفر پرحاشیه امباپه به مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - کارلو آنچلوتی مربی ایتالیایی رئال مادرید صحبت های جالبی پیش از بازی رئال و کادیز داشت.

به گزارش فوتبالی، قهرمانی رئال در لالیگا باعث می شود که بازی یکشنبه برایشان تشریفاتی باشد در حالی که این بازی برای کادیز کلیدی است چون برای بقا تلاش می کنند. آنچلوتی در صحبت هایش در مورد سفر یک روزه و جنجالی امباپه به مادرید صحبت کرد:"مادرید شهری برای زندگی است و از این بابت تردیدی ندارم. شهری است که در آن مردم خوشحال هستند و زندگی خوبی دارند. مادرید شهری برای زندگی کردن است نه برای تعطیلات."

وی در مورد حرفهای محمد صلاح که خودش را بهترین بازیکن دنیا در پست خودش دانسته بود، گفت:"حق با اوست. اسان نیست که بال راست یا چپی به خوبی او را در بازار نقل و انتقالات جهان پیدا کرد. در پست خودش بهترین بازیکن دنیاست."

کارلو در این باره که توسط کدام بازیکنان رئال بیشتر شگفت زده شده هم گفت:" والورده، رودریگو و کاماوینگا را کمتر می شناختم و بیشتر من را شگفت زده کردند. از وینیسیوس شگفت زده نشدم چرا که می دانستم چه استعدادی دارد هر چند که از نظر تمام کنندگی بهتر شده است."

مربی ایتالیایی در مورد هازارد صحبت کرد:" در مورد ماندن ادن صحبتی نداشتیم. هازارد می ماند و انگیزه بالایی دارد. انگیزه بالایی دارد تا کیفیتش را نشان بدهد. نقشه در مورد هازارد مشخص است: ماندنی خواهد بود."

4125