عکس؛ وداع احساسی دورتموند با هالند و شش بازیکن دیگر

عکس؛ وداع احساسی دورتموند با هالند و شش بازیکن دیگر

پایگاه خبری فوتبالی - بروسیا دورتموند پیش از بازی مقابل هرتابرلین که آخرین بازی خانگی فصل آنها بود تصمیم گرفت که با ارلینگ هالند ستاره نروژی وداع کند.

به گزارش فوتبالی، دلیل اصلی اصرار هالند به منچسترسیتی برای این که انتقالش در هفته گذشته اعلام شود این بود که این فرصت را داشته باشد تا در حضور کل هواداران دورتموند وداعی احساسی با تیم آلمانی داشته باشد. در حقیقت هواداران دورتموند که از مدتها پیش می دانستند که ارلینگ از تیمشان جدا می شود، پیش از شروع بازی یکصدا هالند را تشویق کردند و ستاره نروژی را در مسیر انتقال به منچسترسیتی بدرقه کردند. البته مدیران دورتموند با شش بازیکن دیگر هم وداع کردند: مارسل اشملزر، اکسل ویتسل، مارویت هیتز، رینیر ژسوس، ماین پونگراچیچ و دن اکسل زاگادو. در حقیقت هیچ کدام از این بازیکنان فصل آینده در وستفالن حضور نخواهند داشت. 

هالند در حالی به منچسترسیتی رفته که تیم انگلیسی برای خرید وی فقط 60 میلیون یورو به دورتموند پرداخته است. مبلغ 30 میلیون یورو نیز به وکلا و پدر این بازیکن به عنوان کمیسیون پرداخته شده است. برخی منابع گزارش داده اند که بندازادسازی 150 تا 200 میلیونی در قرارداد هالند در سال 2024 وجود دارد و بازیکن نروژی در آن زمان می تواند سیتی را ترک کند.

4125