مهاجم سپاهان در دیدار با نماینده شهرکرد 10 گل زد!

مهاجم سپاهان در دیدار با نماینده شهرکرد 10 گل زد!

پایگاه خبری فوتبالی- در پیروزی پرگل روز گذشته تیم فوتبال بانوان سپاهان مقابل ملی پوشان شهرکرد، هاجر دباغی به تنهایی 10 بار دروازه قعرنشین لیگ را باز کرد.

به گزارش فوتبالی، در ادامه رقابت‌های هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور، عصر روز گذشته تیم‌های سپاهان و ملی‌پوشان‌ شهرکرد در ورزشگاه صفاییه اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند.

الهام عبدالرحمن، فاطمه پسندیده، کوثر عنبری، سارا ظهرابی‌نیا، کوثر کمالی، شقایق روز بهان، فاطمه عادلی، مریم رهیده، هاجر دباغی، فاطمه براتی و ثنا صادقی با صلاحدید بیان محمودی ترکیب تیم سپاهان را تشکیل دادند تا دست به خلق یک شگفتی بزنند.

ملی‌پوشان شهرکرد که در هفته قبل این رقابت‌ها با شکست 9 بر 1 مقابل ذوب آهن، اصفهان را ترک کرده بود دوباره به این شهر سفر کرد تا شاگردان مریم احمدی در آستانه برگزاری یک دیدار سخت قرار بگیرند.

بازی از همان دقایق اول در دست طلایی پوشان بود و این تیم در طول 90 دقیقه بازی توانست 17 بار دروازه ملی پوشان شهرکرد را باز کند و علاوه بر کسب سه امتیاز، تفاضل گل خود را به بهترین شکل بهبود ببخشد.

نکته قابل توجه این دیدار، تعداد گل‌های هاجر دباغی بود که توانست برای 10 بار دروازه تیم قعرنشین لیگ را باز کند.

مهاجم ملی‌پوش سپاهان که در رده‌ چهارم جدول رده‌بندی حضور داشت، با این تعداد گل توانست خود را 31 گله کند و در صدر جدول برترین گلزنان لیگ، بالاتر از زهرا قنبری و افسانه چترنور قرار بگیرد.

دباغی که در اواسط این فصل به رکورد 100 گل زده با پیراهن سپاهان در لیگ برتر رسید، حال بی وقفه در مسیر گلزنی می‌تازد و در عرض یک بازی تمامی معادلات گلزنی بازیکنان تیم‌های رده اول و دوم جدول را بهم ریخت.

سپاهان با این برد 44 امتیازی شد و در فاصله 5 امتیازی از خاتون صدرنشین، با تفاضل گل مثبت 55 در رده سوم قرار گرفت.

این گمان می‌رود که شاید تعداد پاس‌های منتهی به هاجر دباغی در دهانه دروازه و خلق‌ موقعیت‌های زیاد برای او به این دلیل باشد که اگر دست زردپوشان اصفهان در کسب جام کوتاه ماند، این تیم حداقل عنوان خانم گلی لیگ را به مهاجم خود اختصاص دهد.

نوزدهمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر نیز روز چهارنشبه 28 اردیبشهت ماه برگزار خواهد شد و سپاهان در دربی اصفهان به مصاف ذوب آهن خواهد رفت.

1377