عکس نوشت/ کاپیتان سابق، بلای جان پالایش گاز ایلام

عکس نوشت/ کاپیتان سابق، بلای جان پالایش گاز ایلام

پایگاه خبری فوتبالی- در دیدار روز گذشته ملوان و پالایش گاز، زهرا حاتم نژاد دو بار دروازه تیم سابقش را باز کرد تا در پروژه شکست پالایش، نقش اصلی را ایفا کند.

به گزارش فوتبالی، در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال بانوان ایران، از ساعت 17:30 روز گذشته پالایش گاز در ورزشگاه عدالت شهر ایلام میزبان ملوان بندرانزلی بود.

بازی حساسی که برای هردو تیم میانه جدول، از اهمیت بالایی برخوردار بود و از آن به عنوان بازی 6 امتیازی هفته نام برده شد.

ملوان که هفته قبل در مصاف با خاتون شکست تلخی را متحمل شده بود، در این دیدار خارج از خانه نمایش چشم‌نوازی داشت و در همان نیمه نخست با به ثمر رساندن سه گل توانست کار میزبان را یک‌سره کند.

این درحالی بود که شاگردان ایلامی ندا عزیزپور فقط یک گل را جبران کردند تا پس از شکست هفته گذشته مقابل زارع باتری، دومین شکست پیاپی خود را در نیم فصل دوم لیگ تجربه کنند.

نکته حائز اهمیت پیرامون تیم ملوان و شاگردان معصومه جهان‌چی، دبل زهرا حاتم نژاد بود و این بازیکن توانست با به ثمر رساندن دو گل ابتدایی تیمش، نقش پررنگی در کسب سه امتیاز برای انزلی‌چی ها داشته باشد.

جالب است که حاتم‌نژاد در نیم فصل نخست رقابت‌ها در تیم زارع باتری سنندج حضور داشت و در بازی رفت این تیم با پالایش گاز توانست تک گل نماینده کردستان را به ثمر برساند.

او که به نحوی بحث برانگیز از جمع ایلامی‌ها جدا شده بود، پس از گلزنی به تیم سابقش در هفته ششم، با مشت‌هایی گره کرده به شادی گل پرداخت تا سوژه رسانه‌ها شود.

روز گذشته نیز، تاریخ برای این بازیکن تکرار شد و پس از آنکه در نیم فصل از زارع باتری به ملوان رفت، در مصاف دوباره با تیم ایلامی توانست دوبار دیگر دروازه این تیم را باز کند و بازهم بر سر زبان‌ها بیافتد.

حاتم‌نژاد در دقایق ابتدایی بازی از آشفتگی خط دفاعی پالایش و اشتباه در دفع توپ به بهترین شکل استفاده کرد و با یک ضربه چیپ گل نخست ملوان را به ثمر رساند.

پانزده دقیقه بعد، او با پاس توی عمق بازیکن هم‌دسته‌اش در زاویه بسته دروازه با سنگربان پالایش تک به تک شد و با یک ضربه محکم توانست توپ را از بالای سر گلر وارد دروازه کند.

حال حاتم‌نژاد شمار گل‌های زده‌اش را به پالایش گاز ایلام در فصل اخیر به عدد 3 رساند و شاید اگر نماینده ایلام کاپیتان خود را در این فصل از رقابت‌ها از دست نمی‌داد، حداقل چندین امتیاز از 18 امتیاز کنونی‌اش بیشتر داشت.

1377