تاتنهام مطمئن از شکست منچستریونایتد بر سر جذب ستاره وست‌بروم

تاتنهام مطمئن از شکست منچستریونایتد بر سر جذب ستاره وست‌بروم

پایگاه خبری فوتبالی - مدیریت باشگاه‌های منچستر یونایتد و تاتنهام انگلستان به دنبال جذب و به خدمت گرفتن دروازه‌بان مطمئنی می‌گردند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های انگلیسی، اطلاعات و گزارش‌های منتشر شده مدعی شده‌اند که مدیران باشگاه تاتنهام هاتسپر، مقامات تیم سرخ‌پوش منچستر یونایتد را در پروژه جذب و به خدمت گرفتن سم جانستون شکست داده‌اند. دروازه‌بان وست برومویچ آلبیون بعد از این که در رقابت‌های فصل جاری نتوانستند به مسابقات لیگ برتر صعود کنند، مشتری‌ها و تیم‌های زیادی را به عنوان خواهان خود می‌بیند.

سم جانستون که از تیم‌های رده‌های سنی آکادمی منچستر یونایتد رشد کرد، از زمان ترک اولدترافورد در سال ۲۰۱۸ میلادی در هاثورنز حضور داشته است. مقامات و مسئولان باشگاه اسپرز به دنبال یافتن جانشینی بلند مدت برای هوگو لوریس، دروازه‌بان پا به سن گذاشته فرانسوی تیم خود هستند که در سال ۲۰۲۴ ميلادی به عنوان بازیکن آزاد نیز معرفی خواهد شد و به احتمال زیاد این باشگاه انگلیسی را ترک خواهد کرد.

بر همین اساس، خبرنگار رسانه The London Evening Standard با انتشار گزارشی این چنین می‌گوید که آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی سفیدپوشان لندنی مطمئن است که مدیران و مسئولان باشگاه تاتنهام هاتسپر می‌توانند تا سران و مقامات شیاطین سرخ شهر منچستر را در پروژه جذب و در اختیار گرفتن سم جانستون شکست خواهد داد. این بازیکن بیست و نُه ساله بعد از این که به وضوح و با صراحت کامل اعلام کرد که قصد رفتن داشته و می‌خواهد از جمع بازیکنان تیم فوتبال وست برومویچ آلبیون جدا شده و برود، در واپسین ماه از رقابت‌های چمپیونشیپ انگلستان از ترکیب تیم فوتبال وست برومویچ با تصميم مقامات و عوامل این تیم انگلیسی کنار گذاشته شد.

9404