دو پیشنهاد از خارج از ایتالیا برای ستاره بلژیکی روسونری

دو پیشنهاد از خارج از ایتالیا برای ستاره بلژیکی روسونری

پایگاه خبری فوتبالی - مطابق با آخرین گزارشات و اطلاعات منتشر شده توسط منابع ایتالیایی، الکسی سلماکر دو پیشنهاد از خارج از ایتالیا دارد اما این بازیکن قصد خروج از جمع میلانی‌ها را ندارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از دانیله لونگو، روزنامه‌نگار معتبر و خبرنگار سرشناس رسانه ایتالیایی کالچو مرکاتو، در حال حاضر چندین یشنهاد از باشگاه‌های غیر ایتالیایی برای الکسی سلماکر، بازیکن بلژیکی تیم میلان ایتالیا بر روی میز مذاکرات وجود دارد. این در شرایطی است که در ماه اکتبر گذشته پائولو مالدینی تصمیم گرفت تا قرارداد الکسی سلماکر تا ژوئن سال 2026 میلادی با میلانی‌ها تمدید شود اما با توجه به فرم این بازیکن و عملکرد ناامید کننده او به خصوص در رقابت‌های فصل جاری سری آ، مدیران و مسئولان باشگاه میلان ایتالیا فروش این بازیکن بلژیکی را مد نظر و در دستور کار خود قرار داده‌اند و از طرفی دیگر، این بازیکن بلژیکی انتخاب نخست استفانو پیولی برای ترکیب فیکس روسونری نمی‌باشد.

دانیله لونگو هم‌چنین اخیرا در لایو اینستاگرامی خود پیرامون وضعیت این بازیکن بلژیکی این‌چنین خبر می‌دهد که بازیکن سابق باشگاه سرشناس و معروف بلژیکی به نام اندرلخت دو پیشنهاد از تیم های غیر ایتالیایی دارد اما به نظر می رسد در حال حاضر سلماکر قصد ندارد از میلان خارج شود و او به باشگاه روسونری وابسته است.

بنابراین برای خروج او از میلان، مدیریت باید تلاشی برای متقاعد کردن بازیکن انجام بدهد چرا که پیش از این کاستیخو نیز با وجود پیشنهادات موجود و عدم فرصت بازی به هیچ وجه حاضر به ترک میلان نشد.

9404