اقدام جالب پسر مسی: آرم پی‌اس‌جی را مخفی کرد!

اقدام جالب پسر مسی: آرم پی‌اس‌جی را مخفی کرد!

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که خانواده لیونل مسی از این که ستاره آرژانتینی به پی اس جی ملحق شده، اصلا خوشحال نیستند!

به گزارش فوتبالی، مسی حال و روز چندان خوشی در پاریس ندارد. در حقیقت این بازیکن با دستمزدی نجومی راهی پاریس شد اما اولین سالش در خارج از بارسلونا چندان خوشایند نبود چرا که آمار گلزنی خوبی نداشت و پس از حذف مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا، بارها توسط هواداران پی اس جی هو شد تا مسیری نزولی را در دوران فوتبالش داشته باشد.

خانواده مسی نیز به نظر می رسد که از شرایط وی خوشحال نیستند. اخیرا تصاویری از ورود همسر و فرزندان مسی به شهر بارسلونا منتشر شده که در این تصاویر تیاگو، پسر بزرگ مسی پیراهن پی اس جی را به تن دارد اما دستش را محکم روی لوگوی پی اس جی گذاشته است تا نشان بدهد که دوست ندارد دوربین ها او را با لوگوی تیم فرانسوی شکار کنند!

تیاگو در این تصاویر مانع از آن می شود که با آرم تیم فرانسوی دیده شود، نکته ای که به وضوح ثابت می کند که به این که پدرش در تیم پاریسی بازی می کند، افتخار نمی کند و به همین خاطر ترجیح می دهد که لوگوی این تیم را مخفی کند. هواداران بارسا هم از دیدن این تصاویر به وجد آمده اند.

4125