ندا عزیزپور: مشکل اصلی تیم ما در زدن ضربات آخر است

ندا عزیزپور: مشکل اصلی تیم ما در زدن ضربات آخر است

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی پالایش گاز ایلام پس از شکست خانگی تیمش مقابل ملوان، گفت که بضاعت این تیم در همین حد است.

به گزارش فوتبالی، در هجدهمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان ایران، پالایش گاز ایلام از ساعت 17:30 روز گذشته در ورزشگاه عدالت میزبان ملوان بندرانزلی بود.

دوئل این دو تیم میان جدولی در نیمه اول چهار گل درپی داشت و بسیار مهیج بود اما برخلاف 45 دقیقه ابتدایی، در نیمه دوم خبری از گل نبود و بازی با نتیجه 3-1 به سود ملوان به پایان رسید.

ندا عزیزپور در پایان این دیدار و در مصاحبه با خبرنگاران اظهار کرد: برای این مسابقه تمرینات خیلی خوبی پشت سر گذاشتیم و روی نقاط ضعف و قوت تیم ملوان و همچنین تیم خودمان کار کردیم.

سرمربی پالایش درخصوص روند بازی اظهار کرد: متأسفانه پس از دریافت گل اول، بازیکنان مقداری از نظر روحی اُفت کردند و در ادامه نیز نتوانستند که روحیه خود را بازسازی کنند و گل تساوی را بزنند.

او ضمن نارضایتی از عملکرد مدافعین تصریح کرد: امروز خط دفاع ما اصلا انتظارات را برآورده نکرد. عملکرد بازیکنانم در یک سوم دفاعی بسیار بد بود در حدی که مجبور شدم در سمت چپ دست به تعویض بزنم.

عزیزپور همچنین خاطرنشان کرد: روی چند غافلگیری و حرکت سریع، گل دوم و سوم را دریافت کردیم و کار بسیار برای ما سخت شد.

سرمربی پالایش با بیان اینکه تیمش در ادامه کنترل بازی را در دست داشت، بیان کرد: در نیمه دوم بچه‌های ما خیلی خوب بودند و همه دیدند که تمام بازی در اختیار شاگردان من بود.

وی با اشاره به ناتوانی بازیکنانش در گلزنی، عنوان کرد:حملات بسیار زیادی را طراحی کردیم اما مشکل تیم من در گلزنی است و به خوبی نمی‌توانیم در ضربات آخر موفق عمل کنیم.

عزیزپور در پایان افزود: دلیل آن هم این است که تیم ما فقط یک مهاجم بسیار جوان دارد و بضاعت پالایش گاز در همین حد و حدود است.

1377