معصومه جهان‌چی: مزد دوندگی بالای خود را گرفتیم

معصومه جهان‌چی: مزد دوندگی بالای خود را گرفتیم

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی ملوان بندرانزلی پس از پیروزی تیمش مقابل پالایش گاز ایلام، سخت‌کوشی شاگردانش را عامل کسب سه امتیاز دانست.

به گزارش فوتبالی، در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان ایران، پالایش گاز ایلام از ساعت 17:30 روز گذشته در ورزشگاه عدالت میزبان ملوان بندرانزلی بود.

این بازی که دو نیمه کاملاً متفاوت همراه خود داشت، با برتری 3 بر 1 ملوانی‎ ها به پایان رسید تا این تیم با کسب سه امتیاز دوباره ره رده ششم جدول بازگردد.

معصومه جهان‌چی در پایان این دیدار و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روی نقاط ضعف و قوت تیم حریف کار کردیم و به خوبی این تیم را آنالیز کردیم.

سرمربی ملوان بندرانزلی ادامه داد: فکر می‎کنم که بچه‎ها مزد دوندگی بالای خود را در بازی گرفتند و نکات فنی که به آنها گوشزد شد را در همان نقاط مدنظر به خوبی اجرا کردند.

او درخصوص عملکرد تیم حریف نیز تصریح کرد: به بازیکنان پالایش گاز خسته نباشید می‎‌گویم. بسیار دونده مقابل ما ظاهر شدند و درکل بازیکنان هر دو تیم بازی جذابی را به نمایش گذاشتند.

جهان‌چی درخصوص برنامه این تیم برای ادامه فصل، عنوان کرد: امیدوارم بتوانیم سه امتیاز بازی‌های بعدی را به هواداران که از اهمیت ویژه‌ای برای ما برخورداند، تقدیم کنیم و به هدف حضور در جمع چهار تیم بالای جدول، برسیم.

سرمربی ملوان درخصوص عملکرد زهرا حاتم‌نژاد و گلزنی به تیم سابقش، متذکر شد: او بسیار خوب کار کرد و گل اول ما را هم به ثمر رساند. سایر بازیکنان نیز به خوبی بازی کردند و جنگیدند و از تک تک آنها ممنونم.

وی ضمن رضایت از عملکرد قاضی میدان، خاطرنشان کرد: از عملکرد داور راضی بودیم و درکل سوت اشتباهی بازی را متوقف نکرد. برای داوران جوان لیگ آرزوی موفقیت می‌کنیم. 

1377