پرسپولیس به دنبال شکست طلسم سیرجان(عکس)

پرسپولیس به دنبال شکست طلسم سیرجان(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- آیا یحیی گل‌محمدی و شاگردانش می‌توانند برای اولین بار در رقابتهای این فصل، با خاطره‌ای خوب از سیرجان به تهران برگردند؟

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس در شرایطی امشب در سیرجان از سپاهان میزبانی می‌کند که یحیی گل‌محمدی از دو سفر قبلی‌اش به این شهر خاطره خوبی ندارد.

اولین سفر پرسپولیس به سیرجان در این فصل، برای دیدار سوپرجام مقابل فولاد بود. مدافع عنوان قهرمانی سوپرجام که دوم بهمن، فولاد را در لیگ شکست داده و دومین برد متوالی‌اش مقابل این تیم را دشت کرده بود، 18 بهمن نتوانست مقابل حریف اهوازی‌اش هت‌تریک کند و با یک گل به فولاد باخت تا پرسپولیس با اولین جامی که می‌توانست در این فصل به دست آورد، خداحافظی کند. اتفاقی که خروجی آن، قطع همکاری پرسپولیس با مهدی شیری بود.

یحیی و تیمش، اسفندماه دوباره راهی سیرجان شدند تا این بار روبروی گل گهر قرار بگیرد. پرسپولیس در آن بازی با گل دقیقه 13 حامد پاکدل از میزبانش پیش افتاد اما کی‌روش استنلی در دقیقه 33 از اشتباه حامد لک نهایت استفاده را برد و بازی را به تساوی کشاند تا باز هم خبری از برد پرسپولیس در این شهر نباشد.

حالا باید دید این بار چه اتفاقی در سیرجان رخ خواهد داد و آیا پرسپولیس می‌تواند اولین برد فصلش در سیرجان را دشت کند یا نه.

1984