مرور سه تقابل ویژه ذوب آهن - تراکتور/ از خاطره تلخ ساغلام تا یک کامبک عجیب

مرور سه تقابل ویژه ذوب آهن - تراکتور/ از خاطره تلخ ساغلام تا یک کامبک عجیب

پایگاه خبری فوتبالی - ذوب آهن و تراکتور درحالی به مصاف هم می‌روند که ساغلام خاطره خوبی از آخرین تقابلش با ذوب آهن در اصفهان ندارد.

به گزارش فوتبالی، سوژه این گزارش، بررسی سه تقابل دیدنی دو تیم است که یکی از آنها دیدار دو تیم در 10 فروردین سال 97 بود. در آن زمان ساغلام هدایت تراکتور را به عهده داشت و امیر قلعه‌نویی روی نیمکت ذوب آهن نشسته بود. ذوب آهن با نتیجه 0-3 برنده آن بازی شد تا سنگین‌ترین شکست ساغلام در آن بازی رقم بخورد.

مرتضی تبریزی در آن بازی دبل کرد و محمدرضا حسینی زننده دیگر گل شاگردان قلعه‌نویی در آن بازی بود.

با حضور کیانی، ایمانی و البته نصرتی

تقابل لوکا بوناچیچ و مجید جلالی با برد پرگل تیم مهمان به پایان رسید تا سنگین‌ترین شکست خانگی ذوب آهن مقابل حریف تبریزی‌اش رقم بخورد. کریم انصاری‌فرد، علی کریمی، محسن ربیع‌خواه و محمد ابراهیمی  گلهای تراکتور را در آن دیدار – که حدود 9 سال قبل برگزار شد -  به ثمر رساندند و سپهر حیدری و مهدی رجب‌زاده گلزنان ذوب آهن در آن بازی بودند. مهدی کیانی تنها بازیکن تراکتور است که در آن مسابقه هم پیراهن تیم تبریزی را بر تن کرده بود ضمن آنکه محمد نصرتی مربی تراکتور هم در آن بازی در ترکیب این تیم به میدان رفته بود. اکبر ایمانی هافبک دفاعی تراکتور هم در آن مقطع، در ترکیب ذوب آهن توپ می‌زد.

عجیب ترین کامبک لیگ 

نمی‌شود به بازی های ذوب آهن و تراکتور اشاره کرد ولی از این بازی چیزی ننوشت. مسابقه ای که حتی می توان از آن به عنوان یکی از نادرترین و عجیب ترین کامبک های لیگ برتر نام برد. پنجم آبان ماه سال 94 تراکتور با هدایت تونی اولیورا، مقابل ذوب آهن یحیی گل‌محمدی قرار گرفت. نبردی که تا دقیقه 81 با نتیجه ۴ بر ۱ به نفع پرشورها دنبال می‌شد ولی به یک باره ورق برگشت.

 گل مرتضی تبریزی آغاز ماجرایی عجیب بود که حتی خوشبین‌ترین هواداران اصفهانی هم آن را تصور نمی‌کردند. در ادامه در دقیقه 86 کاوه رضایی برای سبزپوشان دوباره گل زد و درحالی که وقت معمول بازی به پایان رسیده بود، دانیال اسماعیلی‌فر با به ثمر رساندن گل تساوی در دقیقه 92، تماشاگران حاضر در ورزشگاه یادگار امام(ره) را در بهت فرو برد.

1997

توضیح: عکس کاور خبر مربوط به خبرگزاری ایمنا است.