چشم مورینیو و سیمئونه به دنبال مدافع منچستريونايتد

چشم مورینیو و سیمئونه به دنبال مدافع منچستريونايتد

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می‌رسد که آرون فن بیساکا در باشگاه منچستر یونایتد انگلستان به درب‌های خروج نزدیک و نزدیک‌تر می‌شود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه todofichajes، گزارش‌های منتشر شده توسط خبرنگار این منابع خبری ورزشی حاکی از آن است که مدیران و مسئولان باشگاه اتلتیکو مادرید اسپانیا علاقه‌مند به جذب و به خدمت گرفتن آرون فن بیساکا، مدافع کناری سمت راست باشگاه منچستر یونایتد انگلستان در پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان امسال هستند. این بازیکن بیست و چهار ساله که در رقابت‌های فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۲، سالی دشوار را با شیاطین سرخ‌پوش شهر منچستر پشت سر گذاشته و اخیرا نیز در رقابت برای حضور در ترکیب اولیه یا حتی جایگزین‌ها و ذخیره‌های این تیم شکست خورده و دیوگو دالوت در خط دفاعی، ترجیح رالف رانگنیک به جای آرون فن بیساکا بوده است.

طبق این گزارش از خبرنگار رسانه todofichajes، مقامات و مدیران ارشد باشگاه اتلتیکو مادرید اسپانیا آرون فن بیساکا را به عنوان جانشین بالقوه شیمه ورسالیکو که قرار است با پایان مدت زمان اعتبار قراردادش با مسئولان تیم شهر مادرید در ماه ژوئن استادیوم واندا متروپولیتانو در پايتخت اسپانیا را ترک کند، معرفی کرده است. خبرنگار این رسانه در این گزارش خود چنین می‌افزاید که آندره آ برتا، مدیر ورزشی باشگاه اتلتیکو مادرید اسپانیا پیش از این با مقامات باشگاه منچستر یونایتد انگلستان بر سر در دسترس بودن بازیکن انگلیسی ارتباط برقرار کرده و سران و مسئولان شیاطین سرخ‌پوش شهر منچستر آماده هستند تا ضمن انجام مذاکرات با همتایان خود در تیم اسپانیایی به توافق برسند.

سرمربی جدید و هلندی باشگاه منچستر یونایتد، اریک تن‌هاگ نیز ظاهرا برنامه‌ای برای حفظ آرون فن بیساکا در این پنجره نقل و انتقالاتی در فصل تابستان پیش رو ندارد و مدیریت باشگاه قرمزهای شهر منچستر هم مایل است که به این مدافع تیم خود اجازه دهد تا در ابتدا به صورت قرضی و با قرار دادن یک گزینه بند خرید دائمی در قرارداد فروش او، در آینده از جمع شیاطین سرخ اولدترافورد جدا شود. آرون فن بیساکا که به تیم‌هایی همانند آ اس رم ایتالیا که تحت رهبری ژوزه مورینیو می‌باشد و همین‌طور باشگاه سابقش کریستال پالاس نیز لینک و مرتبط شده است، تا ژوئن سال ۲۰۲۴ میلادی با مقامات شیاطین سرخ شهر منچستر قرارداد خواهد داشت.

9404