گزینه احتمالی جانشینی ارلینگ هالند در بروسیا دورتموند مشخص شد

گزینه احتمالی جانشینی ارلینگ هالند در بروسیا دورتموند مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - مطابق با آخرین گزارشات و اطلاعات منتشر شده توسط منابع و نشریات مختلف آلمانی، گفته می‌شود که مدیریت باشگاه بروسیا دورتموند برای جانشینی ستاره نروژی تیم خود که به لیگ برتر فوتبال جزیره خواهد رفت، به جذب و در اختيار گرفتن اکیتیکه اعتقاد و علاقه جدی دارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی، بعد از کش و قوس‌های فراوان سرانجام ارلینگ هالند، مهاجم تیم ملی فوتبال نروژ و ستاره کنونی خط حمله باشگاه بروسیا دورتموند آلمان به تیم فوتبال منچستر سیتی انگلستان ملحق شد و با وجود نهایی شدن انتقال کریم آدیمی به نظر می‌رسد که مدیران و مسئولان باشگاه بروسیا دورتموند آلمان در تلاش برای جذب و به خدمت گرفتن یک مهاجم مرکزی به منظور جانشینی گلزن نروژی می‌باشند.

به تازگی نام‌هایی از طریق رسانه‌های مختلف منتشر شده است؛ نام‌هایی از قبیل سباستین هالر از باشگاه آژاکس آمستردام هلند، آدام هلوزک از باشگاه اسپارتا پراگ جمهوری چک و بنجامین سسکو به عنوان هم‌تیمی قبلی کریم آدیمی.

اما طبق این گزارش و هم‌چنین طبق اطلاعات منتشر شده توسط منابع و نشریات مختلف، گفته می‌شود که هوگو اکیتیکه در حال حاضر بیشتر از سایر گزینه‌ها مورد توجه قرار گرفته است و این بازیکن نوزده ساله فرانسوی بارها به مقامات باشگاه بروسیا دورتموند آلمان لینک و مرتبط شد. جدا از زنبورهای زردپوش دورتموندی، مدیران باشگاه انگلستانی نیوکاسل یونایتد نیز از خود به این بازیکن توجه ویژه‌ای نشان داده‌اند.

هوگو اکیتیکه بعد از مصدومیت طولانی مدت همسترینگ که زمان قابل توجهی را از این بازیکن در لیگ لوشامپیونه فرانسه گرفت، به رقابت‌ها بازگشت؛ این بازیکن جوان 1.90 متر قد دارد و در رقابت‌های نخستین فصل خود با تیم رنس، دوازده گل در بیست و دو مسابقه به ثمر رسانده است.

هم‌چنین گزارش داده می‌شود که هزینه خرید و به خدمت گرفتن هوگو اکیتیکه برای مقامات بروسیا دورتموند می‌تواند گران باشد ولی مدیریت این باشگاه زردپوش آلمانی مایل است که جانشین ارلینگ هالند را زودتر پیدا و جذب تیم خود کند. هانس یواخیم واتسکه، از مدیران ارشد باشگاه بروسیا دورتموند آلمان گفته است که هوگو اکیتیکه از دیدگاه او، بازیکن هیجان‌انگیزی است.  واتسکه هم‌چنین می‌گوید که انتقال هوگو اکیتیکه یک معامله شجاعانه خواهد بود. در نهایت نیز این سوال مطرح می‌شود که مدیریت باشگاه بروسیا دورتموند آلمان برای اقدام و انجام معامله و انتقال شجاعانه خود، تا چه اندازه حاضر است که هزینه کرده و پول پرداخت کند؟

9404