مدافع مد نظر تن‌هاگ برای منچستری‌ها از لیگ پرتغال می‌آید؟

مدافع مد نظر تن‌هاگ برای منچستری‌ها از لیگ پرتغال می‌آید؟

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می‌رسد که مدافع مد نظر اریک تن‌هاگ برای منچستر یونایتد از لیگ فوتبال کشور پرتغال می‌آید و ظاهرا خرید یک مدافع میانی، یکی از اولویت‌های اصلی تن هاگ برای شیاطین سرخ است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه ابولا چاپ کشور پرتغال، مدیریت باشگاه منچستر یونایتد انگلستان علاقه خود را به گونزالو ایناسیو، مدافع تیم فوتبال اسپورتینگ لیسبون شدت بخشیده است. بر همین اساس، خبرنگار نشریه ابولا با انتشار گزارشی این‌چنین خبر می‌دهد که در باشگاه منچستر یونایتد انگلستان، این بازیکن بیست ساله با سرمربی هلندی جدید شیاطین سرخ یعنی اریک تن هاگ مورد بحث قرار گرفته و اکنون نیز انجام این انتقال تایید شده است.

مدیریت باشگاه منچستر یونایتد انگلستان در روزهای اخیر تلاش خود را برای برقراری تماس با همتایان خود در تیم اسپورتینگ لیسبون پرتغال در خصوص پرس و جو در مورد قیمت انتقال گونزالو ایناسیو افزایش داده است. قرارداد این مدافع شامل گزینه بند خرید دائمی و اجباری به مبلغی معادل با رقم چهل و پنج میلیون یورو می‌باشد که مدیریت باشگاه انگلستانی منچستر یونایتد این میزان مبلغ را خیلی زیاد عنوان می‌کند.

در عوض، مقامات و مسئولان باشگاه منچستر یونایتد انگلستان به دنبال ایجاد و برقراری یک نظام پرداخت ساختارمند شامل کاهش مبلغ تا رقمی معادل با چهل میلیون یورو به علاوه مبلغی معادل با رقم پنج میلیون یورو بیشتر به عنوان پاداش می‌باشد.

9404