هشدار رونالدو به منچستریونایتد بابت انتصاب تن‌ هاگ

هشدار رونالدو به منچستریونایتد بابت انتصاب تن‌ هاگ

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی منچستریونایتد معتقد است که مدیران این باشگاه باید به اریک تن هاگ زمان بدهند تا دوباره تیم را به رده‌های بالا برسانند. 

به گزارش فوتبالی، شیاطین سرخ فصل را با اوله گونر سولشر آغاز کردند، اما نتایج بسیار ضعیف این سرمربی نروژی باعث شد تا در ادامه رالف رانگنیک به عنوان سرمربی موقت روی نیمکت بنشیند و سرانجام آن‌ها در هفته گذشته، اریک تن هاگ را به عنوان سرمربی فصل آینده انتخاب کردند. من یونایتد در این فصل نتوانست سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند و فصل آینده باید در لیگ اروپا و یا لیگ کنفرانس شرکت کنند. 

به نقل از سایت مارکا، کریستیانو رونالدو بابت انتصاب اریک تن هاگ به وبسایت رسمی منچستریونایتد گفت: "می‌دانم که تن هاگ کار خارق العاده‌ای در آژآکس انجام داده و همچنین مربی باتجربه‌ای است، اما باید به او زمان بدهیم. باید خواسته‌های او را عملی کنیم. اگر تن هاگ کارش را خوب انجام دهد، منچستریونایتد نیز موفق خواهد شد، پس بهترین‌ها را برای تن هاگ آرزو می‌کنم."

"همه بابت انتخاب تن هاگ خوشحال و هیجان زده هستیم و فکر می‌کنم که هواداران نیز چنین حسی دارند. باید به خودمان ایمان داشته باشیم تا در فصل آینده، عناوین را مال خود کنیم."

4416