سارا قمی: انتظار چنین نتیجه‌ای نداشتیم

سارا قمی: انتظار چنین نتیجه‌ای نداشتیم

پایگاه خبری فوتبالی - کاپیتان تیم هیات فوتبال البرز پس از شکست سنگین تیمش مقابل شهرداری سیرجان از عملکرد هم تیمی‌هایش رضایت نداشت.

به گزارش فوتبالی، در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان ایران، هیأت فوتبال البرز در ورزشگاه انقلاب کرج میزبان شهرداری سیرجان بود.

شاگردان البرزی پرستو کرمی که در گرفتن امتیاز از تیم‌های بالای جدول تخصص داشتند، در این بازی عملکرد بسیار بدی از خود به نمایش گذاشتند و با نتیجه 8 بر 1 مقابل مدافع عنوان قهرمانی شکست خوردند.

سارا قمی پس از این بازی، با ناراحتی در مقابل خبرنگاران اظهار کرد: این بازی را اینگونه پیش‌بینی نمی‌کردیم. اصلاً انتظار این بازی را نداشتیم و بچه‌های ما خیلی خیلی ضعیف کار کردند.

کاپیتان تیم هیأت فوتبال البرز با بیان اینکه تیمش مشکلات سخت افزاری دارد.، تصریح کرد: قبل از این بازی شاید فقط دو جلسه در زمین تمرین کردیم و اصلاً زمینی برای تمرین ما وجود نداشت تا بازیکنان را به هماهنگی برسانیم.

او همچنین افزود: متأسفانه دو روز پیش از این بازی، فیلم بازی شهرداری سیرجان به دست ما رسید و ما سعی در آنالیز بازی داشتیم ولی آنچه باید برای این دیدار برنامه‌ریزی می‌کردیم، نبود.

قمی در خصوص عملکرد تیم سیرجانی در این دیدار حساس نیز عنوان کرد: شرایط بسیار سخت بود؛ جا دارد به تیم سیرجان تبریک بگویم که امروز فوق‌العاده بازی کردند و هر موقعیتی که ایجاد کردند به گل تبدیل شد.

بازیکن شاخص تیم البرز گفت: متأسفانه در طول 90 دقیقه نتوانستیم موقعیتی روی دروازه شهرداری سیرجان ایجاد کنیم و بازی بسیار بدی به نمایش گذاشتیم.

وی ضمن ابراز ناراحتی خاطرنشان کرد: به هم‌تیمی هایم خسته نباشید می‌گویم ولی امیدوارم در ادامه یک مقدار هماهنگ‌تر و محکم‌تر کار کنند.

قمی درخصوص چشم‌انداز تیمش در بازی‌های پیش رو بیان کرد: این بازی به پایان رسید و باید از این به بعد تمرکز داشته باشیم تا بازی‌های آینده چنین اتفاقی نیافتد. بازی‌ها سختی درپیش داریم تا در جدول صعود کنیم و امیدوارم به نتایج دلخواه خود دست یابیم.

1377