تاکتیک آنچلوتی برای فینال لیگ قهرمانان مقابل لیورپول لو رفت

تاکتیک آنچلوتی برای فینال لیگ قهرمانان مقابل لیورپول لو رفت

پایگاه خبری فوتبالی - کارلو آنچلوتی سرمربی پرافتخار رئال مادرید فاش کرد که می‌خواهد در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل لیورپول از سیستم‌های 4-4-2 و 4-3-3 استفاده کند. 

به گزارش فوتبالی، در روز بیست و هشتم ماه می سال 2022، تیم‌های رئال مادرید و لیورپول، فینال چمپیونز لیگ 2021-22 را در شهر پاریس برگزار خواهند کرد. رئال مادرید و آنچلوتی مسیر سختی را برای رسیدن به فینال طی کردند و در این راه از سد تیم‌های پاریسن ژرمن، چلسی و منچسترسیتی گذشتند تا بار دیگر قدرت خود را به رخ رقیبان بکشند. 

به نقل از سایت گل، حالا کارلو آنچلوتی که سابقه قهرمانی در این تورنمنت را با کهکشانی‌ها دارد، در کنفرانس مطبوعاتی فاش کرد که می‌خواهد از چه سیستم‌هایی استفاده کند. سرمربی سابق میلان، بایرن مونیخ، پاریسن ژرمن و چلسی به خبرنگاران گفت: "ما می‌خواهیم از سیستم 4-3-3 استفاده کنیم که بعضی وقت‌ها به 4-4-2 تغییر می‌کند. فکر می‌کنم هیچ سیستم تعریف شده مشخصی وجود نداشته باشد. بعضی وقت‌ها برای فشار گذاشتن روی حریف از 4-3-3 به 4-4-1-1 تغییر سیستم می‌دهیم و این دقیقا همان کاری است که مقابل سیتی انجام دادیم. ایده تغییر چندانی پیدا نکرده و شاید در فاز تدافعی این تغییرات قابل مشاهده باشد. می‌خواهیم به لیورپول فشار بیاوریم."

4416