ناکامی سران بایرن در انتقال ستاره نروژی به مونیخ

ناکامی سران بایرن در انتقال ستاره نروژی به مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - یک نشریه آلمانی مدعی است که سران باواریایی‌ها تا همین چند روز پیش نیز در انتظار پاسخ ستاره نروژی زنبورها به پیشنهاد آن‌ها برای حضور این بازیکن در مونیخ بوده‌اند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه معتبر بیلد چاپ کشور آلمان، صحبت‌های ضد و نقیضی از علاقه مدیران و مقامات باشگاه بایرن مونیخ آلمان به ارلینگ هالند، مهاجم تیم ملی فوتبال نروژ و ستاره کنونی خط حمله باشگاه بروسیا دورتموند آلمان منتشر شد ولی به روشنی مشخص نگردید که به راستی مدیریت باشگاه بایرن مونیخ به دنبال جذب و در اختیار گرفتن ستاره بیست و یک ساله بروسیا دورتموند آلمان بوده است یا خیر؛ اما خبرنگار نشریه معتبر و آلمانی بیلد با انتشار گزارشی مدعی شده است که در واقع مدیریت باشگاه بایرن مونیخ تلاش زیادی هم برای جذب و به خدمت گرفتن این ستاره نروژی از بروسیا دورتموند انجام داده است.

بر اساس گزارش یاد شده، حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی باشگاه بایرن مونیخ آلمان به همراه اولیور کان، مدیرعامل این تیم نشانه‌های مثبتی در این ارتباط دریافت کرده بودند که البته در نهایت اتفاقی صورت نگرفت و نهایتا مدیران و مقامات باشگاه بایرن مونیخ، رد نهایی درخواست خود را از سوی نمایندگان ارلینگ هالند دریافت کردند.

خبرنگار این نشریه آلمانی در گزارش خود چنین می‌نویسد که همیشه مذاکراتی میان بایرن مونیخ و ستاره نروژی بروسیا دورتموند وجود داشته است. حتی در ماه مارس که ارلینگ هالند به دلیل مصدومیت سفری به مونیخ داشته، این بازیکن با حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ دیداری حضوری و یک ساعته داشته است.

با این اوصاف، چند روز پیش حسن صالح حمیدزیچ پیش از بازی برابر تیم فوتبال اشتوتگارت در برابر سوالی مبنی بر این که چه کسی می‌تواند ارلینگ هالند را در بوندسلیگا نگه دارد، این‌چنین پاسخ داده بود: "به طور حتم ما این کار را نخواهیم کرد."

در هر حال با رسمی شدن انتقال ارلینگ هالند به لیگ برتر فوتبال انگلستان و حضور این ستاره نروژی در خط حمله باشگاه انگلیسی منچستر سیتی، پرونده حضور این بازیکن ملی‌پوش و گلزن فعلی بروسیا دورتموند در فوتبال آلمان و باشگاه بایرن مونیخ نیز بسته شد.

9404