بایرن‌مونیخ و یک چالش تکراری؛ اختلاف با مدیریت باعث جدایی ناگلزمان می‌شود؟

بایرن‌مونیخ و یک چالش تکراری؛ اختلاف با مدیریت باعث جدایی ناگلزمان می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - مطابق با آخرین گزارشات و اطلاعات منتشر شده توسط منابع و نشریات مختلف آلمانی، به نظر می‌رسد که یولیان ناگلزمان به عنوان سرمربی باواریایی‌ها از مدیر ورزشی این باشگاه آلمانی یعنی صالح‌حمیدزیچ ناامید شده و احتمالا مشکلات سال گذشته بین این مدیر مونیخی‌ها با هانسی فلیک دوباره در حال تکرار شدن است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از وب‌سایت آلمانی اشپورت بیلد، برخی از منابع خبری و کارشناسان و اهالی فوتبال ژرمن‌ها جدایی هانس دیتر فلیک را در فصل تابستان سال 2021 میلادی از باشگاه بایرن مونیخ آلمان به خاطر بروز اختلاف با حسن صالح حمیدزیچ عنوان می‌کنند ما آیا این سناریو برای یولیان ناگلزمان، سرمربی جوان و آلمانی باواریایی‌ها نیز در حال تکرار شدن است؟

یولیان ناگلزمان و حسن صالح حمیدزیچ به عنوان سرمربی و مدیر ورزشی باشگاه بایرن مونیخ آلمان در مورد برنامه‌ریزی این تیم مونیخی نظر یکسان و واحدی ندارند. خبرنگار رسانه آلمانی اشپورت بیلد با انتشار گزارشی از روابط پرتنش بین سرمربی و مدیر ورزشی باشگاه بایرن مونیخ آلمان با یکدیگر خبر می‌دهد و دلیل آن را نیز به دیدگاه‌های متفاوت در برنامه‌ریزی تیم مربوط می‌داند. طبق این گزارش، گفته می‌شود که یولیان ناگلزمان بیشتر از عملکرد تدافعی مدیر ورزشی باشگاه بایرن مونیخ در بازار نقل و انتقالات و موضوع ورود و خروج بازیکن ناامید شده است. در گذشته و پیش از آمدن و حضور ناگلزمان روی نیمکت رهبری باواریایی‌ها نیز هانس دیتر فلیک هم از این موضوع ناراحت بود و بعد از اختلافات با برازو، به تیم ملی فوتبال آلمان رفت و هدایت مانشافت را پذیرفت.

از آن‌جایی که از نظر یولیان ناگلزمان، سرمربی جوان و آلمانی باواریایی‌ها برنامه‌ریزی این تیم مونیخی به اندازه کافی سریع پیش نمی‌رود، شخص خود سرمربی دست به کار شد. خبرنگار رسانه آلمانی اشپورت بیلد در گزارش خود مدعی شده است که یولیان ناگلزمان خودش در تلاش بود که نیکو اشلوتربک را برای ملحق شدن به جمع شاگردان خود در تیم بایرن مونیخ راضی کند که ولی در نهایت، شرایط به نحوی پیش رفت که این مدافع ملی‌پوش و مستحکم به جمع زنبورهای وستفالن و زردپوشان بروسیا دورتموند آلمان پیوست.

9404