بررسی دو سناریوی احتمالی روسونری برای قهرمانی و کسب اسکودتو

بررسی دو سناریوی احتمالی روسونری برای قهرمانی و کسب اسکودتو

پایگاه خبری فوتبالی - نشریات ایتالیایی به خصوص رسانه‌های میلانی به بررسی سناریوی پارتی زود هنگام روسونری برای قهرمانی و کسب اسکودتو پرداخته‌اند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت تیترهای صفحه نخست خود را در روزهای اخیر به پیروزی تاریخی و هیجان‌انگیز روسونری در هلاس ورونا اختصاص داده است.

'بوی اسکودتو'، 'سرخوشی میلان با کامبک در ورونا' از جمله تیترهای اختصاص داده شده گاتزتا دلو اسپورت به این پیروزی می‌باشد.

این نشریه چاپ شهر میلان در ادامه به بررسی سناریوی احتمالی برای برگزاری جشن زودهنگام میلان در سری‌آ و کسب اسکودتو پرداخته است.

میلان در دیدار بعدی خود در استادیوم سن‌سیروی شهر میلان میزبان آتالانتایی خواهد بود که از روزهای خوب خود بسیار فاصله گرفته است و از طرفی، تمامی بلیت‌های ورزشگاه سن‌سیرو برای این آخرین نبرد خانگی روسونری در رقابت‌های فصل جاری فروخته شده است.

در سوی دیگر، اینتر بعد از برگزاری فینال کوپا ایتالیا برابر یوونتوس، در دیداری خارج از خانه به مصاف کالیاری خواهد رفت؛ میزبانی که با درخشش عجیب این روزهای سالرنیتانا، با یک امتیاز کمتر به منطقه خطر سقوط کرده است. بنابراین کالیاری برای ماندن در مسابقات سری‌آ هیچ چاره‌ای به جز نبردی تمام عیار برابر اینتر نخواهد داشت.

با تمام این اوصاف، در صورتی که اینتر به هر نحو ممکن موفق به شکست کالیاری در خارج از خانه نشود و میلان نیز برابر آتالانتا هر سه امتیاز مسابقه خانگی را کسب کند، آن گاه می‌توان در فاصله یک هفته مانده به پایان لیگ سری‌آ ایتالیا، روسونری را قهرمان رقابت‌های این فصل سری‌آ معرفی کرد.

در سناریوی دوم، اگر اینتر موفق به شکست کالیاری نشود و میلان نیز برابر آتالانتا در استادیوم سن‌سیرو متوقف شود، آن گاه میلان در بازی پایانی رقابت‌های فصل برابر ساسولو تنها با کسب یک نتیجه تساوی نیز قهرمان سری‌آ و فاتح اسکودتو خواهد شد.

9404