در روزنامه اسپورتینگ صورت گرفت؛ حمله به پورتو و اتهام قهرمانی تیم طارمی با کمک «پدرخوانده»!

در روزنامه اسپورتینگ صورت گرفت؛ حمله به پورتو و اتهام قهرمانی تیم طارمی با کمک «پدرخوانده»!

پایگاه خبری فوتبالی- ستون نویس رسانه‌های باشگاه اسپورتینگ لیسبون قهرمانی تیم فوتبال پورتو در پرتغال را زیر سئوال برد و پای یک «پدرخوانده» و طارمی را هم در این مطلب وسط کشید! 

به گزارش فوتبالی و نقل از مهر، «تیتو آرانتس فونتس» یکی از وکلای سرشناس در پرتغال که از طرفداران و نویسندگان حامی باشگاه اسپورتینگ لیسبون محسوب می‌شود، بار دیگر با انتشار مقاله‌ای علیه باشگاه پورتو و به میان آوردن نام مهدی طارمی خبرساز شد.

فونتس که پیش از این با انتشار مقاله‌ای علیه طارمی، به این بازیکن ایرانی بابت گرفتن پنالتی حمله و توهین کرده بود، این بار قهرمانی تیم پورتو را زیر سئوال برد و از یک داور به عنوان «پدرخوانده» این تیم یاد کرد. فونتس البته در این مطلب بازهم اشاره‌ای به مهدی طارمی داشته و نام مهاجم ایرانی پورتو را مطرح کرده است.

در این مطلب که در شماره جدید روزنامه «اسپورتینگ» منتشر شده است، این نویسنده به رد شدن گل بنفیکا مقابل پورتو در بازی هفته گذشته پرداخت که در نهایت با قهرمانی زودهنگام پورتو در پرتغال به پایان رسید و در آن به ژائو پینیرو یکی از داوران پرتغالی به شدت حمله کرد: «پورتو در آن بازی گلی را دریافت کرد که با مداخله VAR باطل شد. آن گل استعاره‌ای از این قهرمانی است! گلی که با دو سانتی متر باورنکردنی باطل شد! چه کسی موفق شد این فاصله میکروسکوپی را ببیند؟ خب، طبق معمول… سلام ژائو پینیرو!»

فونتس در ادامه حملاتش به این داور نوشت: «این بار این داور خبره که به نگاه زیرکانه و چشم سیاه گوش (یک نوع گربه سان) معروف است، در جایگاه داور VAR بود! و او چه دید… خب او آن دو سانتی متر را دید که این بار قهرمانی را تعریف می‌کند. او دو سانتی متری را دید که هیچکس واقعاً نمی‌تواند آن را ببیند… اما همه ما از قبل می‌دانیم که ژائو پینیرو واقعاً خوب می بیند. آنقدر خوب که در بازی اسپورتینگ با پورتو در ورزشگاه دراگائو، کواتس (بازیکن اسپورتینگ) را دید که پا روی مهدی طارمی می‌گذارد نه طارمی را که پا روی کواتس می‌گذارد.»

اشاره این نویسنده به بازی اسپورتینگ با پورتو در بهمن ماه سال گذشته است که با کارتهای متعدد داور در نهایت با نتیجه تساوی ۲ - ۲ خاتمه یافت. در دقیقه ۲۷ آن مسابقه، برخوردی میان کواتس و طارمی شکل گرفت که داور پس از آن به بازیکن اسپورتینگ کارت زرد اول را داد. این کارت زرد در آن موقع نیز با عصبانیت شدید بازیکن اسپورتینگ همراه شد. رسانه‌های پرتغالی بعداً اعلام کردند که طارمی باید در این صحنه کارت می گرفته است.

در بخش پایانی این مطلب در روزنامه اسپورتینگ حمله به داور شدت گرفته است: «ما شاهد یک تکامل خارق العاده و در عین حال شوم هستیم … "چشم سیاه گوش" به "چشم اژدها" (اژدها لقب تیم پورتو) تبدیل شده است! و چه خوب ژائو پینیرو، "پدرخوانده" بی چون و چرای پورتو در این مسابقات، که این نقش زشت را بازی و ایفا کرد!»

4154