رسمی؛ قرارداد هافبک برزیلی بارسلونا با استون ویلا دائمی شد

رسمی؛ قرارداد هافبک برزیلی بارسلونا با استون ویلا دائمی شد

پایگاه خبری فوتبالی - قرارداد فیلیپه کوتینیو، هافبک برزیلی بارسلونا که در ژانویه گذشته به طور قرضی از جمع آبی و اناری ها جدا شده بود و به استون ویلا پیوسته بود، اکنون با استون ویلا دائمی شده است.

به گزارش فوتبالی، فیلیپ کوتینیو در سال 2018 از لیورپول به بارسلونا پیوست و این اتفاق با رقم هنگفت 160 میلیون یورو رقم خورد. هواداران بارسلونا انتظار داشتند که کوتینیو همان درخششی که در لیورپول داشت را در بارسا هم داشته باشد اما این اتفاق رخ نداد و کوتینیو تبدیل به یک خرید شکست خورده در بارسلونا شد و بارسا برای فروش او دست به کار شد. کوتینیو مدتی در بایرن مونیخ به صورت قرضی حضور داشت. این بازیکن با آمدن ژاوی به بارسا در ژانویه گذشته به طور قرضی راهی استون ویلا شد و اکنون قرارداد او با استون ویلا دائمی شده است.

استون ویلا بابت کوتینیو 17.2 میلیون پوند به بارسا پرداخت خواهد کرد. همچنین 50 درصد از هزینه ترنسفر بعدی کوتینیو به بارسا خواهد رسید. قرارداد تا سال 2026 خواهد بود و بدین ترتیب دیگر کوتینیو به بارسلونا باز نخواهد گشت و پرونده این خرید ناکام برای آبی و اناری ها بسته شد. باید دید که عملکرد کوتینیو در لیگ برتر انگلیس چگونه خواهد بود.

1470