دروازه‌بان 36 ساله خودش را به رئال مادرید پیشنهاد داد

دروازه‌بان 36 ساله خودش را به رئال مادرید پیشنهاد داد

پایگاه خبری فوتبالی - پس از پایان  اولین بازی یک چهارم نهایی قهرمانی فوتبال مکزیک میان پوئبلا و آمه ریکا، گیلرمو اوچوا دروازه بان تیم ملی مکزیک به شوخی گفت که دوست دارد در رئال مادرید بازی کند.

به گزارش فوتبالی، اوچوا یکی از لیدرهای تیم ملی مکزیک است که قطعا حضورش در مسابقات جام جهانی نیز خیلی مهم خواهد بود. وی در پاسخ به پرسشی در مورد آینده خود گفت:" رویایم این است که بتوانم قهرمانی را به هواداران آمه ریکا هدیه بدهم و همین طور خانواده ام که در کنار من از شکست ها اذیت می شوند و با پیروزی ها جشن می گیرند. از سویی می خواهم که به دستاوردی تاریخی با تیم ملی مکزیک برسم و چرا که نه؟ شاید در رئال مادرید بازی کنم. هنوز برنامه ای برای بازنشستگی ندارم!"

اوچوا تجربه حضور در تیم های مالاگا و گرانادا در لالیگا را دارد و حضورش در رئال مادرید هر چند که بعید است اما غیرممکن نیست. در حقیقت آندری لونین دروازه بان اوکراینی رئال مادرید که در دو سال اخیر روی نیمکت نشسته، به جدایی فکر می کند و اوچوا 36 ساله می تواند به عنوان ذخیره کورتوا به رئال بیاید. در حقیقت اوچوا تجربه 127 بازی در تیم ملی مکزیک را در کارنامه اش دارد و دروازه بانی کاملا باتجربه به شمار می رود.

4125