توافق دو مهاجم تیم زیر 19 سال اسپانیا با رئال مادرید

توافق دو مهاجم تیم زیر 19 سال اسپانیا با رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید جدا از خریدهایی نظیر امباپه و رودیگر برای تیم بزرگسالان روی تقویت آکادمی خود نیز تمرکز دارد.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید در حال حاضر شرایط جذب دو مهاجم تیم زیر 19 سال اسپانیا را برای حضور در تیم رزروهای خود زیر نظر گرفته است: لورن زونیگا و نوئل لوپز. در حقیقت اولی در مالاگا توپ می زند و دومی در دپورتیوو لاکرونیا.

لورن زونیگا تا 2024 با مالاگا قرارداد دارد اما رئال در نظر دارد که او را در تابستان پیش رو بخرد. لورن مهاجم فیکس تیم زیر 19 سال اسپانیا است که دورتموند و یوونتوس هم به دنبالش هستند اما به نظر می رسد که رئال با وکلای وی به توافق رسیده است. گزینه دیگر رئال مادرید نیز نوئل لوپز است که رئال مادرید مذاکراتی جدی با مهاجم دپورتیوو لاکرونیا داشته است. اتلتیکو و یک باشگاه خارجی نیز جویای شرایط وی هستند.

لاتاسا و گودجانسن (پسر مهاجم سابق بارسلونا) دو مهاجم آکادمی رئال مادرید در مسیر جدایی هستند چرا که قصد تجربه اندوزی دارند و به همین خاطر رئال در نظر دارد که نوئل لوپز و لورن زونیگا را به کاستیا با هدایت رائول گونزالس ملحق کند که البته این دو در صورت درخشش می توانند در اینده به تیم بزرگسالان رئال مادرید نیز ملحق شوند.

4125