دو پدیده آلمانی و برزیلی در لیست خرید رئال مادرید

دو پدیده آلمانی و برزیلی در لیست خرید رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که رئال مادرید تابستان شلوغی نخواهد داشت و برنامه های آینده رئال مادرید کاملا مشخص هستند.

به گزارش فوتبالی، کیلیان امباپه و آنتونیو رودیگر دو خرید رایگان تابستانی رئال مادرید برای تقویت خط حمله و دفاع خواهند بود. اما یکی از نگرانی های رئال مربوط به خط حمله است. در حقیقت بنزما تنها گزینه رئال مادرید است چرا که یوویچ و ماریانو فصل ضعیفی داشته اند و هر دو در لیست فروش قرار دارند. در چنین شرایطی رئال سخت به دنبال رقیبی برای بنزما می گردد که به نظر می رسد رئال نمی خواهد زیاد در این زمینه هزینه کند.

یکی از گزینه های مدیران رئال در فصل آینده این است که در صورت نبود بنزما، کیلیان امباپه در پست مهاجم نوک قرار بگیرد. امباپه تجربه حضور در این پست را دارد و می تواند این نقش را قبول کند. رئال از طرفی شرایط دو مهاجم اینده دار فوتبال دنیا را تجربه می کند. یکی از آنها یوسفا موکوکو مهاجم 17 ساله آلمانی - کامرونی دورتموند است. این مهاجم قصد ترک تیم آلمانی را دارد و با توجه به این که فقط تا 2023 قرارداد دارد، خریدنش مشکل نیست. گزینه دیگر رئال هم اندریک پدیده 15 ساله پالمیراس است که البته این بازیکن تا زمانی که 18 ساله نشود نمی تواند به رئال بیاید. این بازیکن می تواند در تابستان 2024 به رئال بیاید.

4125