مهاجم 21 ساله هلندی گزینه اول آرسنال درصورت صعود به لیگ قهرمانان اروپا

مهاجم 21 ساله هلندی گزینه اول آرسنال درصورت صعود به لیگ قهرمانان اروپا

پایگاه خبری فوتبالی- ملی‌پوش 21 ساله هلندی در صدر اهداف آرسنال در نقل‌وانتقالات تابستانی قرار دارد.

به گزارش فوت‌مرکاتو، آرسنال در تابستان امسال به جذب کودی گاکپو، وینگر پی‌اس‌وی آیندهوون علاقه‌مند است. توپچی‌ها حتی او را در "صدر لیست" نقل‌و‌انتقالات تابستانی خود قرار داده اند. با این حال، آن‌ها برای انتقال وینگر هلندی به امارات، باید در در لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده  حضور داشته‌باشند.

گاکپو از آکادمی باشگاه آیندهوون به تیم اصلی رسید و در سال 2018 اولین بازی خود را برای تیم بزرگسالان باشگاه انجام داد. او از آن زمان تاکنون 134 بازی انجام داده، که 42 گل به ثمر رسانده و 33 پاس گل نیز در تمامی رقابت‌ها به‌ثبت رسانده‌است.

این بازیکن هلندی در 46 بازی این فصل، 21 گل زده و 15 پاس گل ارسال کرده‌است. برای باشگاهی مانند آرسنال، که این فصل در امر گلزنی دچار مشکل بود، او می‌تواند یک گزینه درخشان باشد. توپچی‌ها تاکنون کمترین تعداد گل (56) را در بین 7 تیم بالای جدول لیگ برتر به‌ثمر رسانده‌اند.

بهترین گلزن آن‌ها بوکایو ساکا است،  که در 40 بازی در تمامی رقابت‌ها 12 گل به‌ثمر رسانده‌است. دو مهاجم اصلی آن‌ها، الکساندر لاکازت و ادی انکتیا، مجموعا تنها 15 گل در تمامی رقابت‌های این فصل به‌ثمر رسانده‌اند. قرارداد هر دو بازیکن نیز در تابستان تمام می‌شود و هنوز قرارداد جدیدی با آن‌ها امضا نشده‌است.

به‌همین دلیل، میکل آرتتا در تابستان امسال به دنبال تقویت خط حمله خود خواهد بود. تیم جذب باشگاه علاقه زیادی به گاکپو دارد. این بازیکن هلندی همچنین قبلا فاش کرده بود که طرفدار آرسنال و تیری آنری بوده است.

با این حال، اگر توپچی ها به لیگ قهرمانان نرسند، ممکن است وینگر را به منچسترسیتی یا لیورپول که آنها نیز علاقه مند هستند، از دست بدهند.

9719