مدافع بارسلونا گزینه چلسی در صورت جدایی آزپیلیکوئتا

مدافع بارسلونا گزینه چلسی در صورت جدایی آزپیلیکوئتا

پایگاه خبری فوتبالی- از نقشه چلسی در معامله با بارسلونا برای فروش آزپیلیکوئتا و آلونسو پرده‌برداری شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از اسپورت، چلسی به جذب سرجینیو دست، مدافع ملی پوش بارسلونا و تیم ملی آمریکا، علاقه‌مند است.

مدافع راست 21 ساله بارسا، که از ماه مارس به دلیل مصدومیت همسترینگ از میادین دور بود، در میان علاقه آبی‌اناری‌ها برای جذب سزار آزپیلیکوئتا توسط توماس توخل، سرمربی چلسی به‌عنوان یک بازیکن گزینه جایگزین برای مدافع باتجربه و اسپانیایی آبی‌ها معرفی شده‌است.

باشگاه اسپانیایی شدیدا به‌دنبال جذب آزپیلیکوئتا است، اما آبی‌ها در حال حاضر این فرصت را دارند که قرارداد او را یک فصل دیگر تمدید کنند. با این حال، اگر دِست به استمفوردبریج بیاید، آن‌ها حاضرند که اجازه خروج کاپیتان اسپانیایی خود را صادر کنند.

بارسلونا همچنین به مارکوس آلونسو چشم دوخته است، زیرا آن‌ها درحال جستجو برای جایگزینی ژوردی آلبا هستند و این درنهایت می‌تواند منجر به انتقال هردو مدافع کناری اسپانیایی چلسی به مقصد نیوکمپ باشد.

در صورت عدم توافق، چلسی می‌تواند با مبلغی بیش از 20 میلیون یورو، پیشنهادی را برای جذب دِست ارائه دهد.

سرجینیو دست، ملی‌پوش 21 ساله تیم ملی آمریکا، تابستان 2020 از آژاکس آمستردام به بارسلونا پیوست. در دو فصل حضورش در نیوکمپ، این مدافع متولد هلند دوران پرفراز و نشیبی را در این باشگاه گذرانده و اکنون کاتالان‌ها می‌توانند با انتقال او به لندن، زمینه جذب آزپلیکوئتا و مارکوس آلونسو، دو مدافع تیم ملی اسپانیا را فراهم کنند.

9719