اهمیت ندادن آنچلوتی به پیوستن هالند به منچسترسیتی

اهمیت ندادن آنچلوتی به پیوستن هالند به منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی - کارلو آنچلوتی سرمربی پرافتخار رئال مادرید در واکنش به پیوستن ارلینگ هالند به منچسترسیتی اذعان کرد که از ترکیب فعلی تیمش بسیار راضی است، چون با همین ترکیب به یک فینال اروپایی دیگر رسیده. 

به گزارش فوتبالی، سرانجام پس از ماه‌ها شایعات گوناگون، ارلینگ هالند تیم جدیدش را انتخاب کرد و فصل آینده برای منچسترسیتی و پپ گواردیولا توپ خواهد زد. این ستاره 21 ساله در این فصل برای زنبورها 21 گل در 23 بازی به ثمر رساند و توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی همچون رئال مادرید، بایرن مونیخ، بارسلونا و لیورپول را به خود جلب کند، و در نهایت سیتیزن‌ها توانستند با جلب رضایت او و همچنین پرداخت 64 میلیون پوند برای فسخ کردن قرارداد، هالند را به منچستر بیاورند. 

به نقل از مارکا، آنچلوتی در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل لوانته به خبرنگاران گفت: "انتقال هالند؟ اصلا دوست ندارم راجع به چنین موضوعی حرف بزنم. او بازیکن خیلی خوبی است و سیتی نیز باشگاه بزرگی می‌باشد. من به این ترکیب فعلی خود که مرا به یک فینال جذاب دیگر رساند، افتخار می‌کنم."

"رودریگو؟ او در حال پیشرفت کردن و بزرگ شدن است. او یک بازیکن بااستعداد، باهوش و فروتن است و بعد از مدتی مطمئنم به جمع بازیکنان برجسته دنیای فوتبال ملحق خواهد شد."

4416