قهرمانی اینتر در جام حذفی ایتالیا؛ یوونتوس حریف افعی‌ها نشد

قهرمانی اینتر در جام حذفی ایتالیا؛ یوونتوس حریف افعی‌ها نشد

پایگاه خبری فوتبالی - در فینال رقابت های جام حذفی ایتالیا موسوم به کوپا ایتالیا، اینتر موفق شد با نتیجه 4 بر 2 یوونتوس را شکست دهد و قهرمان این دوره از رقابت های جام حذفی ایتالیا لقب بگیرد.

به گزارش فوتبالی، یوونتوس که در سری آ فصل درخشانی نداشته و در جایگاه چهارم قرار گرفته است، به دنبال این بود تا با قهرمانی در رقابت های کوپا ایتالیا فصل را بدون جام تمام نکند اما این اتفاق برای بیانکونری ها نیفتاد و یوونتوس در نهایت با نتیجه 2 بر 4 مقابل اینتر شکست خورد و جام را از دست داد.

شاگردان سیمونه اینزاگی در این بازی عملکرد درخشانی داشتند. گل های اینتر توسط بارلا، چالهان اوغلو و ایوان پریشیچ ( دو بار ) به ثمر رسید و گل های یوونتوس را هم ساندرو و ولاهوویچ به ثمر رساندند. اینتر در این بازی گل اول را زد و پس از آن دو گل دریافت کرد. اما نراتزوری ها تسلیم نشدند و بازی را دو بر دو مساوی کردند تا به وقت های اضافه برود. در وقت های اضافه اینتر دو گل دیگر هم زد و پریشیچ کار را تمام کرد و اینتر قهرمان رقابت های کوپا ایتالیا شد.

اینتر اکنون قهرمان کوپا ایتالیا شده است و در سری آ ایتالیا هم همچنان شانس قهرمانی دارد و باید دید که می تواند به میلان برسد یا خیر.

1470