ماجرای حضور بازیکن 50 میلیونی در لیگ برتر!

ماجرای حضور بازیکن 50 میلیونی در لیگ برتر!

پایگاه خبری فوتبالی- مدیرعامل باشگاه پیکان از قرارداد 50 میلیون تومانی یکی از بازیکنان فیکس تیمش پرده برداشت.                                    

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، تیم فوتبال پیکان در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر با ترکیبی کاملا جوان حضور یافته است. پیکانی‌ها که یکی از ارزان‌ترین تیم‌های لیگ برتر محسوب می‌شوند، نسبت به هزینه‌ای که انجام دادند جایگاه مناسبی در جدول دارند و با قرار گرفتن در رتبه هفتم مشخص است که مجتبی حسینی و همکارانش شرایط خوبی را رقم زده‌اند.

پیکان که تعداد زیادی از بازیکنان جوان را در این فصل به زمین فرستاده، همواره مورد تمجید کارشناسان بوده و شرایط خوبی از لحاظ امتیازی داشته است.

در این شرایط امروز امیر عطابخش، مدیرعامل باشگاه پیکان هم از موضوعی پرده برداشت که باعث تامل زیادی است. عطابخش در گفت‌وگو با برنامه صبحگاهی شبکه سوم سیما گفت: «ما در ترکیب ثابت‌مان بازیکنی داریم که فقط 19 سال سن دارد و قراردادش 50 میلیون تومان است!»

این اظهارنظر عطابخش با تعجب مجری همراه شد اما مدیرعامل باشگاه تاکید کرد که بسیاری از بازیکنان فیکس تیم پیکان قراردادشان زیر 300 میلیون تومان است.

با این تفاسیر پیکان لقب جوان‌ترین و ارزان‌ترین تیم لیگ برتر را به دوش می‌کشد و این در حالی است که در فصل جاری مسابقات برخی تیم‌ها هزینه‌های بسیار بالایی انجام دادند تا کار بزرگ پیکانی‌ها بیشتر نمایان شود.

9719