مدیرعامل مس رفسنجان: هیچ‌کس نتوانست آرامش ما را به هم بزند

مدیرعامل مس رفسنجان: هیچ‌کس نتوانست آرامش ما را به هم بزند

پایگاه خبری فوتبالی- مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان در مورد ماجرای اخراج محمد ربیعی و رقم قراردادهای این باشگاه صحبت کرد.                                    

به گزارش فوتبالی، مجید زین‌الدینی مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان در مصاحبه‌ای که با یک رسانه محلی داشت در مورد مسائل مختلف مدیریتی این باشگاه و رقم قراردادهای بازیکنان مس صحبت کرد. مشروح این مصاحبه را در این صفحه می‌خوانید:


* اول فصل قرار بود تک رقمی شوید و بعد تبدیل به تلاش برای کسب سهمیه آسیا شد. الان مقداری از کسب سهمیه دور شدید. شرایط به چه صورت است؟

اول سال قرار گذاشتیم وضعیت‌مان از سال گذشته بهتر باشد و هفتم، ششم یا پنجم بشویم و روی بحث سهمیه هیچ قراری نداشتیم اما ما شرایطش را داشتیم و داریم که بتوانیم چهارم شویم. یکی از تیم‌هایی که سهمیه آسیا از جام حذفی گرفته پایین‌تر از تیم ماست شاید برای ما ممکن نباشد، مگر اینکه اتفاقاتی بیفتد که سوم شویم. دنبال کسب آن نیستیم چون هنوز یک‌سری از امکانات را نداریم، شاید نتوانیم میزبان خوبی باشیم و هنوز مجوز حرفه‌ای نگرفتیم. انشالله برای سال آینده برنامه ریزی خواهیم کرد تا وضعیت بهتر و امکانات آماده شوند تا حداقل میزبان خوبی برای استان کرمان و شهر رفسنجان بشویم.


* سیاست شما برای فصل آینده به چه شکل است؟ خبرهایی منتشر شد که آقای ربیعی را برکنار کردید و دو یا سه بیانیه دادید که یک سال دیگر قراداد دارید و گفتید ایشان تا پایان فصل هستند. به مردم شفاف بگویید چه اتفاقی قرار است بین شما و آقای ربیعی بیفتد؟

یکی از عواملی که باعث شد مس رفسنجان در یک یا دو سال گذشته حداقل یک جایگاه خوبی داشته باشد و تیم محترمی در لیگ برتر باشد، ثبات و حمیتی است که در تیم وجود دارد. قطعا آقای ربیعی یکی از مربیان خوب لیگ هستند و ما حتما سعی می‌کنیم ایشان را راضی کنیم که تا پایان فصل و حتی فصل آینده در باشگاه مس رفسنجان حضور داشته باشد. هر چند قرارداد هم دارد اما اتفاقاتی که افتاده زائده فوتبال است و ممکن است افرادی بیایند که سعی کنند آرامش را برهم بزنند و این کار را کردند ولی ما سعی کردیم تیم را جمع کنیم که الان خداراشکر شرایط تیم خوب است و به امید خدا تا پایان فصل با همین وحدت، اراده‌ و انگیزه‌ای که بچه‌ها دارند کار کنند و ما قطعا سعی خواهیم کرد آقای ربیعی را برای فصل آینده نگه داریم.


* یک بار به طور شفاف از رقم قراردادهای‌تان صحبت کنید؛ خیلی‌ها می‌گویند مس تیم میلیاردی است.

اگر کسی واقع بین و دوست‌دار باشگاه مس رفسنجان باشد می‌داند ما چندین بار صحبت کردیم و گفتیم سقف قرارداد ما چقدر است. قطعا در رنکینگ قرارداد‌ها یازدهم یا دوازدهم هستیم و کسانی که نمی‌خواهند باور کنند اگر شفاف سازی هم بکنیم به صورت دیگری برای تیم جو سازی می‌کنند. ما به تمام مردم رفسنجان و دوست‌دارن  باشگاه این اطمینان را می‌دهیم که سقف قرارداد ما زیر ۵ میلیارد است! شاید ۳ یا ۴ بازیکن نزدیک به ۵ میلیارد باشند. سعی کردیم براساس بودجه‌ای که برای ما تعيين کردند پیش رویم و در حال ساخت زیرساخت‌ها هستیم؛ خیلی از زیر ساخت‌ها را نداریم و از بودجه‌ای که به ما می‌دهند در این زمینه‌ها استفاده می‌کنیم.


* امکانات سخت افزاری رفسنجان چه زمانی در اختیار تیم قرار می‌گیرد؟

با صحبت‌هایی که کردیم غیر از هتلی که در حال ساخت آن در ورزشگاه هستیم، تا شهریور زمین و ورزشگاه را تحویل ما می‌دهند. خرده کاری‌هایی وجود دارد که انشاالله تا پایان سال ورزشگاه کامل خواهد شد.

9719